Житомирські перевізники підписали меморандум щодо безкоштовного перевезення військових-пільговиків

Житомирські перевізники підписали меморандум щодо безкоштовного перевезення військових-пільговиків

Як повідомляла газета «Звягель» у минулому номері, нещодавно у Новограді мав місце інцидент, коли водій автобуса за маршрутом «Новоград-Волинський-Київ» відмовився провезти за пільговим проїзним документом учасника АТО з інвалідністю, спираючись на застарілі норми законодавства. Ця новина набула неабиякого розголосу й невдовзі потрапила «під приціл» обласних чиновників. Відбулося декілька робочих зустрічей обласної влади з перевізниками, зокрема, 24 квітня було підписано меморандум щодо безкоштовного перевезення військових пільговиків.


За словами голови громадської організації «Бойове братерство ветеранів АТО» Валерія Логінова, днями він особисто ходив із тими ж бійцями на вокзал, аби з’ясувати, чи може пільговик скористатися своїм правом на безкоштовний проїзд. Водій ТОВ «МАЗАР» безперешкодно впустив військовослужбовців у автобус і розповів, що керівництво дало їм таку вказівку.
Щоб і решта перевізників області дотримувались цього правила, їм запропонували підписати меморандум про те, що вони зобов’язуються дотримуватись законодавства і перевозити військовослужбовців-пільговиків, як у межах області, так і на міжобласних рейсах. Власникам автостанцій області рекомендувати проводити бронювання двох місць для ветеранів війни та сприяти у проведенні окремих груп інвалідів та учасників бойових дій за спеціальними маршрутами. У разі, якщо перевізники будуть порушувати законодавство, то «Бойове братерство ветеранів АТО» звертатиметься до суду з вимогою анулювати ліцензію на право пасажирських перевезень. Саме останній пункт перевізники забажали прибрати або переписати. Суперечки тривали майже годину, — повідомляє Житомир.info.
«Водій не взяв, а перевізник — винний і забирати у нього ліцензію? Його до суду притягати? Це ж людський фактор. Ми не проти возити. Ми не відмовляємося. Ми підписуємо, але цей пункт — він тут недоречний», — наводив свої аргументи перевізник Аркадій Савицький.
«Цей пункт абсолютно прозоро показує наш намір у тому випадку, якщо перевізники не будуть виконувати Закон України. Тому цей пункт був, і я наполягаю на тому, щоб він тут залишився», — апелював Валерій Логінов.
Зрештою перевізники підписали меморандум і пообіцяли поінформувати водіїв, аби у подальшому уникнути таких випадків.
«Для нас — це суто моральний обов’язок. Ми возили, возимо і з задоволенням будемо возити, що завжди і робили. Тому, що люди заслужили це», — резюмував співзасновник ТОВ «МАЗАР» Валерій Чутлашвілі.
Наразі, як повідомляє прес-служба ОДА, у Житомирській області налічується 2990 демобілізованих, із них 1101 — учасники бойових дій.
На нараді з керівниками районів, яка відбулася 23 квітня, голова Житомирської ОДА Сергій Машковський розповів, що спочатку виникали серйозні проблеми з присвоєнням житомирським військовослужбовцям статусу учасника АТО. Однак, після звернення до Міністерства оборони України, процес зрушив із місця.
Головам райдержадмініст­рацій Машковський доручив завершити складання соціальних паспортів бійців АТО та посилити проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії про програму реабілітації учасників антитерористичної операції, якою може скористатися кожен воїн із Житомирської області.
За матеріалами Житомир.info