100 днів роботи «Укрпошти»: результати та досягнення

Завдяки ефективному менеджменту, вдалося стабілізувати діяльність підприємства. Незважаючи на складні для економіки умови, за перші три місяці 2015 року «Укрпошта» не лише втримала лідерські позиції на ринку поштових послуг, а й зробила важливі кроки вперед.
Загальна сума доходів підприємства за січень-березень складає 1200,6 млн. грн., що на 18,8% (190 млн. грн.) більше, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. За цей час отримано прибуток близько 12,5 млн. грн., що на 54% перевищує план.
Підприємство не має заборгованості з виплат заробітної плати. За рахунок оптимізації структури управління середньомісячна заробітна плата одного працівника виробничого персоналу у І кварталі 2015 року зросла на 5,1% до аналогічного періоду минулого року.
Підприємством сплачено податків, зборів, обов’язкових платежів на суму 293,2 млн. грн., у тому числі до Держбюджету — 68,6 млн. грн.
«Укрпоштою» запроваджено нові послуги та сервіси, зокрема, прийом платежів із торговельною виручкою «від» та «на» рахунок юридичних осіб, послуги з видачі готівкових коштів власникам платіжних карток та їх поповнення через POS-термінали. Також «Укрпоштою» підготовлено новий сервіс «Прискорена пошта», який передбачає пересилання поштових відправлень Україною у скорочені строки.
Для підвищення якості надання послуг національним оператором поштового зв’язку кардинально змінено рівень надання сервісу «Кур’єрська доставка», що дозволило вийти на ринок Китаю. Відтепер українці зможуть отримувати товари, придбані на китайських торгових майданчиках «AliExpress», «Taobao», «Tmall» та китайському підрозділі «eBay», впродовж 7-10 днів із моменту замовлення.
Оптимізація процесів перевезення пошти та періодичних друкованих видань дозволила підприємству зекономити близько 45 млн. грн. на рік. Завдяки оновленню схем руху автотранспорту на магістральних маршрутах, на одну добу скорочено терміни доставки між обласними центрами.
Для підвищення безпеки виробничого персоналу близько 20 тис. листонош та водіїв підприємства забезпечено корпоративним мобільним зв’язком.
Завдяки вжитим антикорупційним та антикризовим заходам (оптимізація логістичних, технологічних, управлінських процесів, економія коштів на обслуговуванні і підтримці програмного забезпечення та на обслуговуванні GPS), вдалося зменшити витрати у 2015 році на суму понад 100 млн. грн.
«Укрпоштою» підписано Меморандуми з Українською асоціацією видавців періодичної преси, Асоціацією «Незалежні регіональні видавці України» та ГО «Товариство «Україна-В’єтнам» щодо підвищення якості доставки преси та міжнародних поштових переказів. Розпочато роботу з адаптації законодавства України у сфері послуг поштового зв’язку до законодавства ЄС, що дозволить українцям отримувати послуги європейської якості.
Організовано випуск тематичної патріотичної поштової продукції, зокрема: серію конвертів «Героям Слава!», поштових марок «За честь! За славу! За народ!», «22 січня — День Соборності України», «Пам’яті героїв Небесної Сотні». У цьому році національним оператором поштового зв’язку України також ініційовано випуск поштової марки, присвяченої Автономній Республіці Крим та її корінному народу — кримським татарам.
Важливим питанням для «Укрпошти» є допомога бійцям у зоні проведення АТО, а також постраждалим від бойових дій. Силами працівників «Укрпошти» за І квартал ц. р. надано 500 тис. грн. фінансової та 15 тонн гуманітарної допомоги. Розпочато акцію «Передплати пресу для захисника України», що має на меті підтримати бойовий дух наших військових. Вже передплачено близько 4 тис. примірників періодичних видань.