www.zvyagel.com.ua







Праздники Украины

free counters
Сайт СШ №7 г.Новограда-Волынского
Сайт Свято-Троицкого кафедрального собора г.Новограда-Волынского Яндекс.Метрика
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Украина онлайн


ОСББ і мешканці: хто правий?

04 Вересня 2015 | Оприлюднив: | 121 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

У редакцію надійшов лист від Є.М.Чоловської — мешканки вул.І.Франка, 25, кв.28. У своєму зверненні жінка нарікає на якість обслуговування у ОСББ «Колорит», до якого належить багатоквартирний будинок, де вона проживає. Пропонуємо вашій увазі уривок з листа:
«Щомісяця сплачую в ОСББ «Колорит» 123,60 грн., як і всі мешканці цього будинку, але чистоти у під’їздах не бачу. Вважаю, що об’єднання та його керівництво не справляються з обов’язками, хоча щомісячна плата за послуги, які ми сплачуємо, є вищою, порівняно з іншими будинками у місті. Два тижні поспіль я і жителі під’їзду спостерігали неприємну картину: хтось розбив яйце на сходах і не прибрав. Це розбите яйце пролежало два тижні, засохло, але нікому до цього діла немає. Крім того, клумби на подвір’ї знаходяться у поганому стані — висока трава, бур’яни. Мешканці нашого будинку самі намагаються окультурити клумби біля своїх вікон, ремонтувати дитячі гойдалки… Тоді навіщо нам таке ОСББ, якщо левову частку роботи за нього виконують жителі будинку? Мені хочеться жити у домі з чистим подвір’ям і під’їздами».
Ось як на наше прохання цей лист прокоментував Василь Дмитрович Оробчук — старший будинку на вул.І.Франка, 25.
— До мене з цього приводу не зверталася жодна людина. У п’ятницю вийшла з відпустки наша прибиральниця, її впродовж місяця підміняли. У під’їздах наших завжди чисто, тому я вважаю цю скаргу наклепом на людину, котра добросовісно виконує обов’язки. Буває, що треба вийти у вихідний, — вона ніколи не відмовить, і з 6 ранку вона вже прибирає...
Періодично надходять звернення від людей, на які ми завжди реагуємо: то на гойдалці зламалася ручка, то треба підкосити траву на подвір’ї, то ще щось. З приводу цін — торік ми підняли квартплату на п’ять копійок через те, що дах на будинку протікав. Зробили це для того, аби людям не довелося одразу платити сотню-дві гривень з кожної квартири за ремонт. Тобто, мешканцям довелося платити на 2-3 гривні більше, щоб у будинку замінили дах. І ми це зробили — перекрили дах, зробили ремонт у під’їздах. Щодо того, що «сухі клумби» — то ми залишили сухими на клумбах однорічні квіти для насіння».
Мешканка будинку Є.М.Чоловська, разом із листом, надіслала у редакцію фотографію розбитого на сходах яйця. Лише на основі цього фото навряд чи можна зробити об’єктивний висновок про ситуацію із прибиранням у згаданому будинку. Тому ми приїхали за вказаною адресою, щоб на власні очі оцінити ситуацію.
Під’їзди — пофарбовані і охайні, на подвір’ї — теж прибрано. Поспілкувавшись із мешканцями будинку, нарікань, як не дивно, ми не почули. Звісно, мешканці ОСББ мають право озвучувати проблеми своїх об’єднань, щоб вони вирішувалися. Проте ці проблеми мають бути підкріплені реальними фактами та думкою не одного мешканця, а, принаймні, декількох — якщо мова йде про багатоповерхівку... Зі свого боку старший будинку запевнив нас, що тут, як і завжди, якісно ставитимуться до обов’язків. Сподіваємося, ОСББ «Колорит» та мешканка, від якої надійшов лист, дійдуть згоди у принципових питаннях.

Юлія КЛИМЧУК

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки: