«Асфальт і ремонт колектора один одному не заважатимуть»

«Асфальт і ремонт колектора один одному не заважатимуть»

Так відповів на запитання газети «Звягель» начальник міського управління ЖКГ Василь Осадчук, коментуючи ремонт дороги по вулиці Героїв Майдану.
Після підготовчих робіт на цьому тижні там поклали перший шар асфальту. Але під дорогою проходить магістральний каналізаційний колектор. Труба — стара, аварійна, потребує капітального ремонту.
Коли оголошувався цей проєкт і в місто мали надійти близько п’ятдесяти мільйонів гривень із держбюджету, мова насамперед йшла і про капітальний ремонт колектора, щоб убезпечити новий асфальт від перекопування через прориви. Витрати на колектор мав забезпечити міський бюджет — обов’язкова умова співфінансування проєкту.
Про це днями написав на своїй сторінці у Фейсбуці народний депутат Дмитро Костюк.
«По вул. Героїв Майдану в Новограді-Волинському поклали перший шар асфальту! Гарна новина, тільки в мене одне питання: а де ж новий колектор?
Капітально ремонтуючи дороги, необхідно оновлювати й старі комунікації! Інакше — це гроші на вітер!
Ремонт дороги фінансується за кошти Дорожнього фонду. У новому асфальті, тротуарах не буде ні копійки з місцевого бюджету! Натомість, коли ми боролися за те, щоб на місто зайшли гроші на ремонт дороги, міська влада гарантувала, що у вигляді співфінансування вирішить проблему з каналізацією!
Тож ні я, ні новоград-волинці не розуміємо, де колектор? Відповідь про брак коштів від місцевої влади не приймається!» — пише Костюк.
Начальник управління ЖКГ Василь Осадчук у коментарі «Звягелю» пояснив, що асфальтування дороги і санація колектора один одному не заважатимуть.
«Земляних робіт на колекторі не буде. Ми провели відеообстеження колектора і з’ясували, що шляхом використання м’якого рукава можна буде його полагодити без пошкодження асфальту», — запевнив Осадчук.
У відділі благоустрою та екології управління ЖКГЕ міської ради також зазначають, що всі люки та зливові решітки будуть розчищені. Перший шар асфальту, який закрив ці люки, виконано таким чином, щоб забезпечити рівномірне покриття. Згодом люки розчистять, замінять старі кільця на нові й піднімуть на 4,5 см — до рівня другого шару асфальту.
Невдовзі підрядник має приступити до облаштування тротуарів. Щойно цю роботу завершать, буде покладено другий шар асфальтобетонного покриття. Перед цим дорожнє покриття оброблять бітумною емульсією, а тоді покладуть 5 см другого (фінішного) слою асфальтобетону. Кінцевий етап — нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків.
Олег БРЮХАНОВ