СКУТЕРИ — РЕЄСТРУЮТЬ

Порядок реєстрації транспортних засобів, об’єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів.
Згідно рішення №568 від 26.06.2008 року п’ятнадцятої сесії Житомирської обласної ради «Про затвердження Порядку реєстрації транспортних засобів, об’єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів, видачі талона про реєстрацію та картки водія», відповідно до ст.43 Закону України «Про дорожній рух», з метою суттєвого впорядкування руху на дорогах і вулицях населених пунктів, обліку транспортних засобів з об’ємом двигуна, що не перевищує 50 кубічних сантиментрів, обласна рада вирішила:
1. Затвердити «Порядок реєстрації транспортних засобів, об’єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів, видачі талона про реєстрацію та картки водія».
2. Запровадити з 1 серпня 2008 року на території Житомирської області реєстрацію в УДАІ УМВС України в Житомирській області та його територіальних підрозділах транспортних засобів, об’єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів.
Умови і порядок реєстрації транспортних засобів, об’єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів та видачі талона про реєстрацію:
При зверненні власника транспортного засобу у відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи управління Державної автомобільної інспекції управління МВС України в Житомирській області щодо реєстрації:
1. необхідно надавати транспортний засіб на огляд;
2. паспорт громадянина України;
3. документи, що підтверджують придбання транспортного засобу;
4. квитанції, що підтверджують оплату за:
а) талон про реєстрацію — 15 грн.;
б) державний номерний знак — 43.62 грн.;
в) послуги ДАІ – 54.54 грн.
Згідно п.6.1 Закону України «Про дорожній рух», рухатись по дорозі на транспортних засобах, об’єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів, дозволяється особам, які досягли 16-річного віку.
Порядок складання тесту для видачі картки:
5.0. Тест складається з 10 письмових питань;
5.1. Під час складання тесту перевіряються теоретичні знання ПДР;
5.2. Якщо особа під час перевірки знань ПДР не склала письмового тесту, вона може скласти його повторно, не раніше, ніж через 5 діб;
Видача, обмін і вилучення картки:
6. Особа, яка успішно склала тест, надає до підрозділу УДАІ УМВС України в Житомирській області фотокартку розміром 3х4 та документ, що посвідчує особу (паспорт, свідоцтво про народження. У картку записуються дані про особу (П.І.Б, рік народження, місце реєстрації та постійного проживання, телефон, група крові);
7. Обмін картки, непридатної для користування (зіпсованої) здійснюється після складання тесту;
8. У разі втрати картки, особа складає тест відповідно до пунктів 5.0, 5.1, 5.2. цього порядку, після чого їй видається нова з відміткою «ДУБЛІКАТ».
9. Порушення ПДР водіями фіксується працівником підрозділу УДАІ УМВС України в Житомирській області.
10. Картка вилучається працівниками підрозділів УДАІ УМВС України в Житомирській області у разі скоєння водіями дорожньо-транспортної пригоди, керування транспорним засобом у нетверезому стані та допущення більше 3-х ПДР протягом календарного року, зафіксованих працівниками ДАІ у картці, при цьому транспортний засіб затримується на майданчик тимчасового затримання транспортних засобів. Повторна видача картки здійснюється відповідно до пунктів 5.0, 5.1, 5.2. цього порядку.

М.В.ТИМОЩУК,
в.о. командира 3-го взводу роти ДПС (для обслуговування доріг державного значення) м.Житомир УДАІ УМВС України в Житомирській області, лейтенант міліції