Чому вчасно не прибрали перший сніг та чи не закриють комунальний асфальтозавод?

Чому вчасно не прибрали перший сніг та чи не закриють комунальний асфальтозавод?

На ці та інші питання, що стосуються роботи комунального підприємства «Шляхрембуд» Новоград-Волинської міської ради, відповів «Звягелю» його директор Юрій Юсипець.
Головний офіс та більша частина бази КП «Шляхрембуд» розташовані в західній околиці міста, по вул.2-ій Зеленій. Саме звідти беруть старт автомобілі, що розчищають сніг на дорогах та посипають вулиці піщано-сольовою сумішшю, зменшуючи ожеледицю.
— Що стосується лише автотракторної техніки, то на балансі підприємства перебуває 14 одиниць. Серед них — два «КамАЗи», включаючи самоскид, один «Зіл», автомобіль для виконання ямкового ремонту доріг, автобус, трактор, а також — сучасні, нещодавно придбані, міні-навантажувач і машина-пилосос для чистки доріг, — проводить екскурсію територією підприємства Юрій Юсипець.

Найближче до воріт знаходиться черговий «КамАЗ», який пристосований для розчищення снігу та посипання доріг піщано-сольовою сумішшю. Саму суміш утворюють тут же, на подвір’ї, за рогом одного з виробничих приміщень.
— Відповідно до технології, співвідношення піску до солі повинно становити 10 до 1. Але, реагуючи на відгуки громади, яка вимагає, щоб на дорогах узимку було видно асфальт, а не утрамбований сніг, ми довели концентрацію солі до 7:1. Як бачимо, на центральних міських проїздах це дало результат. Нині додатково придбали вагон технічної солі, докуповуємо пісок, — розповідає керівник.
«Чому ж у першу добу під час першого цієї зими снігопаду не вдалося оперативно розчистити місто?» — запитуємо в нього.
— Усі головні вулиці міста — центральні й ті, що ведуть у кожен із віддалених мікрорайонів — у нас розподілені за чотирма маршрутами, — демонструє карту, на якій позначені маркерами маршрути Юрій Юсипець. — Обидві машини, які розчищають дороги від снігу, виїхали у першу ж ніч. Але сталися поломки… Десь люк на дорозі при чищенні снігу зачепили, сталися інші проблеми. Але зараз обидві — на ходу. Є ще грейдер, який використовуємо у тих випадках, коли треба «пробити» сніговий замет. Як можна бачити, із другою хвилею снігопаду ми впоралися значно краще. До слова, в організації, що займається обслуговуванням автодороги «Київ-Чоп», під час перших снігопадів із 11 одиниць техніки теж тимчасово вийшли з ладу аж 9…
Якщо у зимовий період підприємство, головним чином, забезпечує розчищення доріг від снігу, то у теплу пору року — спектр завдань ширший. Зокрема, це — капітальний та поточний ремонт доріг.
— Починаючи з 12 липня (Ю.Г.Юсипець був призначений на цю посаду 12 липня 2016 року, — прим. авт.) і до завершення сезону було проведено капітальний ремонт дорожнього покриття на наступних вулицях: Калініна (довжина — 574 метри) на суму 761,9 тис. грн., 1-ий пров. Медичний (колишній — Воровського) на суму 528,1 тис. грн. (довжина — 492 м), Полянського (610 м) на суму 561 тис. грн., 2-ий пров. Зарічний (242 м) на суму 220 тис. грн., — розповів Юрій Григорович про роботи в цьому напрямку, виконані вже під його безпосереднім керівництвом.
Крім цього, проводився поточний ремонт (ямковий — для доріг із твердим покриттям, грейдерування з відсипкою щебеню та відсіву — для інших) по вул.Лянгуса, Герцена, Рокоссовського, 7-ий пров. Антоновича, в масиві «Олександрівський», мікрорайоні «Лубчиця», по вул.Лесі Українки, Героїв Майдану, Сагайдачного, Шевченка, Глухова, Відродження, Чехова, в мікрорайоні «Болгарбуд».
Наразі газета «Звягель» володіє інформацією, отриманою із власних джерел, що асфальтобетонний завод, пущений у дію в листопаді 2013 року, і який перебуває на балансі КП «Шляхрембуд», можуть закрити, оскільки, нібито, він збитковий.
— Так, є конкуренція, — визнає Юрій Юсипець. — Але асфальтобетонний завод є частиною нашого підприємства, і він нам потрібен. Звісно, якщо нам треба відносно невеликі об’єми асфальту, то нам їх краще закупити на іншому заводі, бо власний, заради малих об’ємів, розігрівати не вигідно. Але коли ми реалізовуємо значні проекти, то використовуємо потужності свого заводу. Візьмемо, для прикладу, наступний рік. Міський голова поставив завдання відремонтувати не менше двадцяти вулиць. Тож, робота для асфальтобетонного заводу буде.
Додамо також, що газета «Звягель», зі свого боку, підготувала й направила інформаційний запит на адресу міської ради з проханням підтвердити або спростувати інформацію про наміри ліквідувати асфальтобетонний завод КП «Шляхрембуд». Коли отримаємо відповідь, — повідомимо про це додатково.
Також, коли цей матеріал уже був готовий до друку, до редакції зателефонував один із наших постійних читачів, котрий проживає в районі вулиці Купріна. Він нагадав, як ми свого часу на сторінках газети порушували проблему жахливого стану дороги на Купріна. Нині ж чоловік хоче, аби через газету прозвучало прохання до комунальних служб посипати піском (або хоча б залишити достатньо піщано-сольової суміші, а люди її самостійно розкидають) пішохідні дороги, що ведуть до мосту через Случ в районі рятувальної станції та підліску, що на правому березі річки.
Олег БРЮХАНОВ
Фото Сергія ЩУРУКА