У нову клініку можна запрошувати ревізора

У нову клініку можна запрошувати ревізора

Якісно інший етап у розвитку сучасної стоматології Новограда-Волинського обіцяє започаткувати колектив нової стоматологічної клініки «Dental-сlinic», яку цими днями відкрито на вул.Гоголя, 15 (район «Морське»). 9 лютого — у Міжнародний день стоматолога — відбулося відкриття клініки. З цієї нагоди ми поспілкувалися з її директором та засновником — Олегом Шевчуком:
— Олеже, у вас цікава професія — ви допомагаєте людям стати щасливішими. Чи не так?
— Так, наша професія особлива. Справді допомагаємо людям стати щасливішими — даруємо красу усмішки, впевненість у собі, гарне самопочуття. Усі сучасні досягнення стоматології спрямовані на це, щоб допомогти пацієнтам позбутися одного з найбільш болісних страждань — зубного болю, зробити життя комфортнішим і безпечнішим, адже хвороби ротової порожнини — найбільш поширені у світі. Згідно зі статистикою, 95-98% дорослого населення планети мають запломбовані зуби.
— Сьогодні стоматологія дбає не лише про безболісне лікування, а й про високий рівень комфорту в обслуговуванні пацієнтів. Ось і у вашій клініці одразу кидається в очі суперсучасний інтер’єр. Над цим працював дизайнер?
— Ні, це суто моє дітище. Над втіленням ідеї я працював півтора року, день у день. Надзвичайно переживав за якнайкращий результат. Першочергове завдання — якісно новий рівень обслуговування в усьому, що стосується стоматології: у європейському ставленні до пацієнтів, у обладнанні та інтер’єрі клініки. За останнім словом техніки зі мною працюватимуть досвідчені стоматологи, котрі мають значний досвід. Окрім іншого сучасного обладнання, для рентгену використовуватимемо новинку — сучасний візиограф, який не дає опромінення. Діятиме система знижок для постійних клієнтів.
— Робота стоматолога полягає не лише у лікуванні, а й у прищепленні навиків гігієни ротової порожнини дітям та дорослим. Що плануєте робити у цьому напрямку?
— Лікарі видаватимуть пацієнтам спеціальні флаєри з рекомендаціями, побажаннями, застереженнями. Маємо сайт в Інтернеті, на якому відвідувачі можуть реєструватися. Працюємо повністю офіційно, є усі необхідні дозволи. З пацієнтами підписуватимемо гарантійні угоди. Маємо намір повністю працювати за європейськими стандартами.
— Очевидно, такий професійний підхід — ще й наслідок того, що ви зростали у сімейній династії медиків, і, зокрема, стоматологів?
— Саме так. І, як засвідчив час, із професією я не помилився. Мені це дуже подобається, це моє. А у клініку можна запрошувати ревізора — настільки сумлінно втілено мою ідею.
— Якісь неординарні, цікаві для читачів випадки траплялися у вашій практиці?
— Коли працював асистентом лікаря у Києві, довелося побачити роботу за… 75 тисяч євро. Йдеться про повну заміну зубів — імплантологія, протезування. Жінка тоді приїхала з Німеччини, чоловік пропонував їй у подарунок купити машину або ж зробити зуби. Вона обрала друге. Над роботою працювало багато фахівців (ортодонт, хірург, терапевт, ортопед тощо). Дорожчої і красивішої роботи я ще не бачив. Кожні півроку її потім зобов’язали показуватися у лікарню, бо імпланти кожен організм сприймає індивідуально.
— А чи має значення, якою зубною щіткою чи пастою чистити зуби? Чи впливає це на їх стан?
— Немає значення — усе це маркетинг, на цьому компанії заробляють гроші. Важливо те, чи правильно ви чистите зуби (вимітаючими рухами 2-3 хвилини, два рази на день, ополіскувати після їжі). На це звертайте ретельну увагу — і ваші зуби будуть у порядку. І не забувайте відвідувати стоматолога!
— Що ж, вітаємо ваш колектив із відкриттям. Гарних вам здобутків у роботі!
— Дякую!
Розмовляла Юлія КЛИМЧУК
Фото Сергія ЩУРУКА