www.zvyagel.com.ua







Праздники Украины

free counters
Сайт СШ №7 г.Новограда-Волынского
Сайт Свято-Троицкого кафедрального собора г.Новограда-Волынского Яндекс.Метрика
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Украина онлайн


У подарунок до весняних свят — нова колекція від швейної фабрики «Леся»

14 Квітня 2017 | Оприлюднив: | 73 просмотров
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 (1 оценок, в среднем: 5,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

Привітати новоград-волинців із Великоднем і травневими святами фабрика «Леся» вирішила у цікавий спосіб та зі знанням справи — новою колекцією брюк «Лагранд». Вже сьогодні оновлений асортимент — на полицях фірмового магазину фабрики, що у центрі міста (вул.Героїв Майдану, 3-а).
Як розповіли «Звягелю» у відділі маркетингу швейної фабрики, нова весняна колекція пошита з італійських та німецьких тканин, з акцентом на якість. Зважаючи на те, що надворі — весняні тенденції, команда бренду «Лагранд» врахувала потребу людей у оновленні гардеробу і поповнила асортимент яскравими новинками у модній кольоровій гаммі, що відповідає сезонним трендам. Окрема новинка — укорочені, завужені брюки.
Нагадаємо, що брючна продукція фірми «Леся» під відомими марками «Лагранд» (українська) і «Бракс» (німецький бренд) давно та стабільно користується попитом за кордоном. В Україні придбати брюки можна лише у декількох обласних центрах та столиці, а Новоград-Волинський — єдине маленьке місто, де майже рік тому відкрито фірмовий магазин, і містянам більше не потрібно їхати кудись по якісний одяг.
Відкриття магазину стало новим етапом розвитку «Лесі», де збільшено обсяги продукції для українського ринку. До речі, якість пошиття продукції однаково висока, а ціни в Україні — адаптовані для українського покупця.
«Нашими клієнтами є абсолютно різні люди, яких об’єднує спільна мета — мати в гардеробі якісний модний одяг, — розповіла консультант фірмового магазину. — Левова частина покупців — це наші постійні клієнти, серед них — як люди відповідного статусу та зрілого віку, так і багато молоді. Окремі модні моделі користуються попитом у школярів-старшокласників та студентів, адже низька якість «базарного» одягу вже багато кого не задовольняє. Натомість до нас наші клієнти постійно повертаються».

Юлія КЛИМЧУК
Фото Сергія ЩУРУКА

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки:, , , ,