www.zvyagel.com.ua







Праздники Украины

free counters
Сайт СШ №7 г.Новограда-Волынского
Сайт Свято-Троицкого кафедрального собора г.Новограда-Волынского Яндекс.Метрика
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Украина онлайн


Чи знають у місцевому енергозбуті, що Україна збирається до Європи?

04 Серпня 2017 | Оприлюднив: | 143 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

У редакцію зателефонував наш постійний читач Костянтин Михайлович Владійчук, який напередодні відвідав місцеве відділення енергозбуту і поділився з нами своїми враженнями:
— Вчора розраховувався, відповідно до квитанції, мав заплатити 10 гривень 56 копійок. Даю касиру 50 гривень, на що чую відповідь: «Дайте менші гроші, щоб без решти».
— У мене немає інших купюр, — відповідаю. Після цього мені кидають моїх 50 гривень назад зі словами:
— Наступний!
— Я запитав, хто є з керівництва, зайшов у кабінет. Привітався, але відповіді не отримав… Запитав, що мені робити в цій ситуації і чому таке ставлення до мене у державній організації?
— Ми — не фінансова установа, йдіть у банк і розміняйте ваші гроші.
— Добре. Пішов я у банк, розміняв гроші, повернувся за п’ять хвилин у касу, де обслуговували чоловіка, котрий стояв у черзі за мною. Коли дочекався, то мені касир повідомила, що каса зачиняється. Кажу: «Ні, прийміть будь ласка, платіж. Я півтори години у черзі чекав, а потім змушений був міняти гроші, щоб сумлінно заплатити державі 10 гривень 56 копійок». Заплатив. Тепер хочу через вашу газету запитати у керівництва: за що таке знущання з чергами? Люди у спеку стоять, сидять на вулиці під деревами. А тут ще вірус «Пєтя» допомагає: то збій системи, то тепер гроші поміняйте. Усе це — без поваги до людей. Я прожив життя і такого ставлення не бачив. Де ми живемо, люди? Ми Україну будуємо, у Європу зібралися?!
Наш читач слушно поділився випадком — погоджуємося, що озвучена проблема має більше шансів на вирішення, ніж яка замовчується. На підтвердження проблеми в Інтернеті з’явилися фотографії з цієї ж організації, на яких абоненти, котрі прийшли заплатити за електроенергію, змушені сидіти на траві у затінку під деревами: «Люди маринуються у черзі, така спека... Невже не можна зробити декілька днів, щоб працювали усі каси, а не одна? Зате обід — завжди за розкладом. А за гроші, які платимо, — такий сервіс?! Хоч би лавочки поставили. Безкарність спричиняє безвідповідальність!», — пишуть звягельчани.
Від редакції: Робота з людьми — важкий труд, ми це добре знаємо, але подібні ситуації нікому на користь не йдуть. Тим паче, у державних установах. Нікому не завадить зайвий раз переглянути своє ставлення до роботи. Натомість «Звягель» триматиме руку на пульсі цієї проблеми, а керівництво закликаємо вжити правильних заходів з усунення напруги серед абонентів. Погодьтеся, відсутність конкуренції чи монопольне становище на ринку не є приводом для неповаги.

Юлія КЛИМЧУК
  1. 7 коментарів в статье “Чи знають у місцевому енергозбуті, що Україна збирається до Європи?”

  2. Написал: sirrah 06.08.2017 | Ответить

    Цитировать

    все должны стремиться в Европу, собственно, кроме “постійного читача Костянтина”.
    а ведь можно было бы оплатить услуги через Приват24 не сходя со стула, ка кэто давно уже все наверное делают в Европе..

  3. Написал: sam2005 07.08.2017 | Ответить

    Цитировать

    Правильно всё написано. И часы приёма платежей совпадают у них с временем работы большинства населения, а субота и воскресенье выходной. Когда платить? Приходится отпрашиваться с работы и т.д. А по поводу Привата 24 – не все им пользуются, так нечего умничать без причины.

    sirrah ответил:

    а кто виноват кроме вас самих?
    пользуйтесь!
    требуешь Европу у всех – сам соответствуй.

    sam2005 ответил:

    Я, допустим, соответствую, и уже давно. Но у нас много одиноких престарелых людей, про интересы которых тоже кому-то надо подумать.

    sirrah ответил:

    подумали, при чем давно.
    зачем идти платить именно туда, в контору энергосбыта (которая действительно не является финансовым учреждением), когда можно пойти куда угодно: в сберкассу, на почту, в банк?… в этом же доме и поблизости подобных заведений хватает…

    sam2005 ответил:

    Это, конечно, так, но довольно часто в квитанциях встречаются неточности и ошибки, которые можно прояснить только в энергосбыте.

    sirrah ответил:

    судя по всему, это был не тот случай. человек сознательно пришел туда платить. и простоял в очереди полтора часа!!! если честно, я лично в шоке. если бы я зашел туда и увидел очередь, то сразу развернулся бы и пошел в один из двух соседних подъездов в этом же доме, где можно заплатить за свет. видимо, у этого гражданина слишком много свободного времени. в наше время стять столько в очереди – непозволительная роскошь…

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки:, , , ,