Канадці — в українських шкарпетках. Невдовзі — ще й у брюках від «Лесі»!

Канадці — в українських шкарпетках. Невдовзі — ще й у брюках від «Лесі»!

Прем’єр-міністр Володимир Гройсман у листопаді, під час візиту до Канади, подарував главі канадського уряду Джастіну Трюдо вироблені в Україні шкарпетки. Усім відома любов політика до «веселих» шкарпеток, у яких він з’являється на публіці. Можливо, невдовзі побачимо його й у брюках від звягельської «Лесі»?На швейній фабриці — новий інформаційний привід, який може очолити рейтинг місцевих новин не лише останнього тижня, а й за рік. Найбільше місцеве підприємство стало переможцем канадсько-українського проекту з підтримки торгівлі «CUTIS», що фінансується урядом Канади. «Час переговорів та теорії минув, настав час практики вільної торгівлі», — йдеться на сайті проекту www.cutisproject.org.
Швейна фабрика з Новограда-Волинського — одна з десяти українських прогресивних компаній, які змагалися у чесній боротьбі за експорт на канадський ринок і отримали зелене світло від міжнародних партнерів.
Пощастило представникам різних галузей. Високий рівень більшості компаній, які претендували потрапити у десятку для співпраці з іноземцями, не зміг перевершити враження канадських спеціалістів від місцевого швейного підприємства. І невипадково, адже фабрика вже декілька років успішно співпрацює з німецькими партнерами і має досвід європейської роботи.
«Ми такого в Україні більше не бачили», — запевнив куратор проекту Родольфо Мозерес, який інспектував фабрику. Для канадських партнерів в оцінці роботи українських компаній визначальними стали уміння працювати за сучасними стандартами, впроваджувати нові технології, залучати жіночий персонал до керування тощо.
Звістку про перемогу колектив «Лесі» сприйняв із захопленням, адже це стало черговим підтвердженням того, що керівництво веде півтисячний колектив до нових вершин. Цього разу — далеко за океан.
ПРОДУКЦІЯ ФАБРИКИ ВИРУШИТЬ ЗА ОКЕАН
Перемогу у проекті власник фабрики Микола Сиченко коментує із запалом бізнесмена-управлінця, котрий вкладає у справу не лише моральні та матеріальні ресурси, а й увесь свій ентузіазм. Він не приховує, що схожим настроєм мріє запалити колектив із п’яти сотень працівників. І, здається, йому це цілком вдається. Ось чому компанія сміливо береться за нові ідеї та разом досягає успіху:
— Ми виграли, хоча пізніше за інших дізналися про тендер і прогавили перший тур, — розповів «Звягелю» Микола Сиченко. — Тим не менше, ми надіслали заявку на участь й переконали організаторів, що нас варто залучити. Презентувавши власне виробництво, пройшли у другий тур, вийшли у фінал, а згодом опинилися серед переможців!
Брючну продукцію «Лесі» під відомим брендом «Бракс» у Канаді вже знають — німецькі партнери щороку експортують у країну близько 50 тисяч виробів. Натомість тепер у «Лесі» з’явилася можливість самостійно просуватися на канадський ринок під українським (!) брендом. Ймовірно, це буде вже існуючий «Лагранд», що продається у фірмових магазинах України. «Пасти задніх» наші не збираються у жодній країні світу, будучи впевненими у високій якості і собівартості одягу.
— Досі ми одягали у брюки Європу, тепер одягатимемо ще й Канаду, — авторитетно заявляє власник фабрики Микола Сиченко. — Розширимо виробництво, кількість працівників, підвищимо їх добробут. Це класно, що, завдяки проекту, близько п’яти тисяч українців із десяти компаній (канадці обирали компанії з щонайменше п’ятисот чоловік) отримуватимуть стабільний і хороший дохід!
ТРАДИЦІЇ ДРУЖБИ УКРАЇНИ І КАНАДИ
Новий ринок для українських компаній означатиме надходження валюти в нашу економіку, збільшення валового внутрішнього продукту, зростання рівня життя. Це є свідченням підтримки, яку Канада демонструє не вперше. Для її економіки збільшення конкуренції теж означає рух вперед, бо зросте якість продукції. Втім, схоже, що для розвиненої країни з сильною економікою подібні дружні проекти, у першу чергу, є проявом альтруїзму, а потім — вигоди, адже вони дозволяють досягнути нового щаблю розвитку.
«CUTIS» обіцяє всебічну підтримку українським компаніям-першопрохідцям — допомогти не лише задовольнити попит канадського споживача, а й вивести українські бренди на якісно новий рівень.
Канаду можна вважати найбільш українською країною за межами нашої держави. Завдяки 1,3 мільйонам, які мають українське походження, розвинулися глибокі особисті та культурні зв’язки, що проходять через кілька поколінь. Минулого року відзначалася 125-а річниця початку української імміграції до Канади.
«Канада — далекий за відстанню, але близький за можливостями ринок для українського бізнесу», — акцентувала заступниця міністра економічного розвитку та торгівлі України Наталія Микольська у Києві, під час презентації посібників з експорту, йдеться на сайті www.cutisproject.org.
ВІДПОЧИНОК — ТЕЖ ЗА ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ
Про це на фабриці може сказати кожен, кому пощастило побувати у складі екскурсій до інших міст чи Німеччини (до партнерів з фірми «Бракс»). Такі поїздки періодично організовують, щоб люди були зацікавлені працювати. Мало хто з роботодавців може цим похвалитися, використовуючи зручний аргумент про «нема коштів».
На «Лесі» тим часом пішли далі — купують для працівників квитки на концерти відомих артистів. За останній місяць керівництво фабрики для півсотні швачок організувало відвідини концерту Національного хору ім.Верьовки у Новограді (на фото вгорі) та Серьоги Поліграфа ШарикOFF у Житомирі (разом із транспортом та смаколиками у дорогу).
До речі, з пропозиціями щодо того, концерти яких артистів хочуть відвідати, колектив самостійно звертається до адміністрації. Ніхто не нав’язує смаки або тих чи інших працівників: «Розуміємо, що потрібно розвантажувати людей від роботи, надихати їх і, звісно, покращувати корпоративну єдність, від якої надалі залежить спільний результат», — пояснюють на фабриці.
«ДОПОМАГАЄМО ТВОРИТИ ДИВА!»
З 13 по 18 грудня у фірмовій мережі магазинів «Лагранд» (Київ, Житомир, Новоград-Волинський) триває благодійна акція «Допомагаємо творити дива!», мета якої — долучитися до збору коштів на новорічні подарунки для малечі зі спеціалізованого обласного дитбудинку. Відтак 50 гривень від продажу кожної пари брюк будуть перераховані на благодійний рахунок для дітей, котрі позбавлені батьківської турботи.
Колектив «Лесі» щороку активно долучається до акції, збираючи речі, кошти і подарунки. Цьогоріч реалізували ідею закупити необхідне медичне обладнання для будинку дитини, адже там є хворі дітки.
Юлія КЛИМЧУК