www.zvyagel.com.ua







Праздники Украины

free counters
Сайт СШ №7 г.Новограда-Волынского
Сайт Свято-Троицкого кафедрального собора г.Новограда-Волынского Яндекс.Метрика
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Украина онлайн


51 питання — і навіть до вечора не затрималися

29 Грудня 2017 | Оприлюднив: | 160 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

НАПЕРЕДОДНІ НОВОГО РОКУ ДЕПУТАТИ МІСЬКОЇ РАДИ БУЛИ ОСОБЛИВО ПРОДУКТИВНІ
Затверджений міський бюджет на 2018 рік, скорочення однієї посади заступника міського голови, звіти голів постійних депутатських комісій — такі головні підсумки дев’ятнадцятої сесії міської ради сьомого скликання, що відбулася 22 грудня. Загалом до порядку денного увійшло аж 51(!) питання. Втім, депутати цього разу продемонстрували небувалу оперативність і впоралися з роботою ще до 16 години.
Початок сесії вже традиційно пішов не за планом. Проект рішення «Про пільгові перевезення на міських автобусних маршрутах загального користування у 2018 році» розглянули позачергово, оскільки до сесійної зали прийшли декілька десятків учасників АТО, чиє право на пільгу могло бути обмеженим згаданим проектом рішення.
У 2017 році на компенсацію транспортним підприємствам витрат на перевезення пільгових категорій населення було спрямовано 4,76 млн. бюджетних коштів. Це при тому, що деякі категорії пільговиків мали право на безкоштовний проїзд без обмежень, інші — на 50% знижку вартості квитка у вівторок, четвер і суботу.
Дана пільга — задекларована на державному рівні. Проте її фінансове забезпечення перекладено на місцеві бюджети. Враховуючи, що бюджет 2018 року й так «із дірками», було запропоновано скоротити витрати на цю статтю до 2 млн. гривень.
Втім суспільний резонанс спонукав депутатів до компромісного рішення. Було ухвалено, що схема 2017 року діятиме у першому кварталі 2018-го, а за цей час усі зацікавлені сторони спробують винайти оптимальний механізм надання пільги надалі.
При цьому, погоджуючись із вимогами й розуміючи потреби учасників АТО, депутати зауважили, що збільшення витрат на цю статтю автоматично означає зменшення фінансування інших галузей. Іншими словами, забезпечення соціальних гарантій не дозволить розраховувати на втілення якихось капітальних проектів — ремонту доріг, проведення водогону тощо.
Практично без дискусій у сесійній залі було проголосоване рішення про міський бюджет на наступний рік. Вочевидь, максимальної згоди щодо принципових питань депутатам вдалося дійти під час засідання комісій та погоджувальних рад.
Депутат від «Об’єднання Самопоміч» Сергій Хапчук вніс поправку, відповідно до якої 250 тисяч гривень, передбачених на висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування у ЗМІ, пропонував спрямувати на проведення ремонту доріг. Але міський голова Віктор Весельський навіть не поставив її на голосування. Заслухавши інформацію заступника міського голови — начальника фінансового управління міської ради Ірини Ящук, депутати проголосували за рішення про бюджет в цілому з однією умовою: всі записані за підсумками засідань комісій пропозиції і поправки розглянути за результатами роботи першого кварталу 2018 року.
Депутати від Радикальної партії Олега Ляшка — Василь Остапчук і Анатолій Легенчук — неодноразово в ході засідання наголошували на необхідності передбачити кошти (чи хоча б їх частину) на купівлю компактора для потреб полігону твердих побутових відходів. (Нагадаємо, наразі на полігоні ТПВ працює приватний компактор, що належить ТОВ «Міськкомунсервіс». У разі ж, якщо міська рада не продовжить договір із цим підприємством, то КП «Шляхрембуд», в якого на балансі знаходиться полігон ТПВ, не матиме відповідної техніки, щоб дати раду тоннам сміття.) Втім, вкотре було зауважено, що при формуванні проекту бюджету міська рада зобов’язана забезпечити насамперед захищені статті — зарплати бюджетникам (нагадаємо, що лише працівники апарату виконкому та структурних підрозділів усі разом отримували в 2017 році понад мільйон гривень щомісяця) та витрати на енергоносії, тільки тоді можна вести мову про капітальні видатки, спрямовані на розвиток. Оскільки бюджет — дефіцитний (не вистачає близько 25 мільйонів гривень), то не тільки на компактор, а й на інші кричущі проблеми коштів наразі не передбачається.
Натомість знайшлися й були передбачені кошти в бюджеті-2018 на збільшення «граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів виконавчими органами міської ради, установами та організаціями, які утримуються за рахунок міського бюджету». Для прикладу, тепер на персональний комп’ютер чи ноутбук для потреб міської ради можуть витратити аж 20,5 тис. грн. А при купівлі комплекту меблів для службового кабінету керівників виконавчих органів міської ради, бюджетних установ можна розраховувати на 25 тис. грн. (Детальніше можна ознайомитися на сайті міської ради).
Під кутом економії бюджетних коштів можна розглянути питання про скорочення однієї посади заступника міського голови. Ще півтора місяці тому Віктор Весельський озвучив ініціативу «переформатувати» своїх заступників, поєднавши їхні посади із начальниками управлінь. Але така ідея не знайшла підтримки депутатського корпусу. Наслідком численних засідань і кулуарних перемовин із цього питання стало рішення про зменшення кількості заступників міського голови із трьох до двох, залишивши, крім цього, посади першого заступника та заступника міського голови — начальника фінансового управління.
Щодо поіменного складу, то першим заступником залишився Сергій Колотов, заступником із гуманітарних питань — Оксана Гвозденко, заступником із питань ЖКГ — Віктор Шалухін (попри незадовільну оцінку якості його роботи, надану на попередній сесії більшістю депутатів, нині голосів для звільнення Шалухіна не вистачило). У такій ситуації серед числа заступників не знаходиться місця Ларисі Шутовій. Оскільки вона наразі перебуває на лікарняному, то звільнити її не можна. Тому вона опинилася «поза штатом». Як це бути «поза штатом у міській раді», — чіткого пояснення під час сесії не прозвучало.
Відзначимо інші зміни у структурі та загальній чисельності працівників міської ради та її виконавчих органів. «Загалом у виконавчому апараті міської ради скорочено три посади: заступника міського голови; головного спеціаліста в утвореному шляхом об’єднання відділі підтримки муніципальних ініціатив та інвестицій, підприємницької діяльності, економічного аналізу та планування; 0,5 ставки архіваріуса у відділі державної реєстрації та 0,5 ставки діловода у відділі ведення реєстру територіальної громади (ці відділи відтепер шляхом об’єднання входять до складу Центру надання адміністративних послуг).
Крім того, відбулися зміни і в структурі інших відділів та управлінь міської ради. Зокрема, відділ організації прийому громадян як сектор увійшов до складу відділу загальної роботи, з питань контролю та прийому громадян, а архівний відділ як сектор приєднався до відділу кадрів та архівної роботи. Посаду ж головного спеціаліста сектора прийому громадян перепрофільовано у посаду головного спеціаліста з кадрових питань і введено до складу відділу кадрів та архівної роботи.
Служба у справах дітей увійшла до складу управління у справах сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту міської ради.
Одну посаду водія легкового автомобіля з виконавчого апарату міської ради передано до управління містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради.
У відділі з питань охорони здоров’я та медичного забезпечення одну посаду головного спеціаліста перепрофільовано у посаду заступника начальника відділу», — інформує з цього приводу міська рада.
Попри незрозумілу позицію Житомирської ОДА щодо створення Новоград-Волинської об’єднаної територіальної громади (відповідь не містила ані погодження, ані заперечення, а носила рекомендаційний характер «працювати далі»), депутати міської ради прийняли рішення передати в ЦВК пакет документів (як було підкреслено, підготовлений без жодних порушень і в правовому полі) для прийняття остаточного рішення вже Центральною виборчою комісією.
Міський голова, секретар міської ради, депутати та присутні заслухали звіти голів постійних депутатських комісій міської ради. Із шести звітів найбільш дискусійним і обговорюваним виявився звіт голови земельної комісії Олександра Остапчука. До нього виникло найбільше запитань, особливо щодо виділення земельних ділянок депутатам міської ради, членам їхніх родин, працівникам виконкому. На що Олександр Остапчук відповів: «Виділяє рада, а не комісія! Земельна комісія лише готує документи. Коли є звернення від громадянина, то комісія зобов’язана його розглянути. Вона не може обмежити конституційне право будь-якого громадянина на отримання земельної ділянки».
До уваги присутніх прозвучав звіт тимчасової контрольної комісії міської ради з питань перевірки фактів, викладених у заяві голови депутатської фракції міської ради «Солідарність» Олега Ващенка, стосовно голови постійної комісії міської ради з питань міського бюджету та комунальної власності Ігоря Юшманова. Голова тимчасової контрольної комісії, депутат міської ради Віталій Бойчук повідомив, що документальних підтверджень обвинувачень не було виявлено.
Депутати міської ради Юра Мірзабекян та Сергій Мельник повідомили приємну новину: Новоград-Волинська міська рада зайняла перше місце в обласному рейтингу з розвитку вільної боротьби серед жінок і чоловіків. Із цієї нагоди вони від імені Житомирської обласної асоціації спортивної боротьби вручили нагороду Віктору Весельському. А подяку від Асоціації спортивної боротьби Житомирської області отримала заступник міського голови Оксана Гвозденко.

Олег БРЮХАНОВ

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки:, , , ,