Перевізники вибачилися за водія, який нагрубив атовцю

Цими днями водій міжміського автобуса відмовив у безкоштовному перевезенні учаснику бойових дій. Про це ветеран АТО Віталій Кравченко повідомив через соцмережу Фейсбук.
«Автобус «Ємільчине — Житомир». Посадка в Новограді-Волинському, на «Зелених», о 6 ранку. По УБД відмовив везти. Я заплатив, попросив квиток видати, у відповідь — кинув шматок незрозумілого папірця... Попросив заповнити. У відповідь: доїдемо до Житомира — я тобі дам квиток, тому що за кермом незручно», — описав Віталій ситуацію при посадці в автобус.
На житомирській автостанції конфліктна ситуація між водієм і пасажиром продовжилася. Водій надалі відмовлявся видавати квиток встановленого зразка. При цьому заявивши, що зупинки, на якій здійснив посадку в автобус ветеран АТО, — немає. А квиток, нібито, видають тільки в касі автовокзалу.
На описану ситуацію відреа­гували сотні читачів. Справа набула розголосу і, вочевидь, потрапила в очі керівництву транспортної компанії, що здійснює перевезення за цим маршрутом. Через декілька днів автор допису Віталій Кравченко додав наступне: «Представники «Рім Богдан» (транспортне підприємство — прим. автора) приїхали до мене в Новоград-Волинський і вибачилися за свого водія. Повідомили, що той відсторонений від роботи. Можливо, його звільнять. Запевнили, що їхня компанія відсьогодні безкоштовно перевозить усіх учасників АТО без обмеження за кількістю місць. Зі своїми працівники провели відповідну бесіду. Тепер залишається перевірити правдивість їхніх слів».
Додамо, що, судячи з дописів у соцмережах, по всіх областях України достатньо часто трапляються подібні випадки. Деякі водії маршруток дозволяють собі привселюдні образливі вислови на адресу українських військових, відмовляючи тим у безкоштовному перевезенні, як того вимагає закон.
Олег БРЮХАНОВ