Засідання робочої групи з питань вивчення добровільного приєднання суміжних територіальних громад

Засідання робочої групи з питань вивчення добровільного приєднання суміжних територіальних громад

17 квітня 2018 року в конференц-залі міської ради під головуванням першого заступника міського голови Сергія Колотова та за участі секретаря міської ради Олени Пономаренко відбулося засідання робочої групи з питань вивчення добровільного приєднання суміжних територіальних громад.
Президент України Петро Порошенко підписав 17 березня 2018 року Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо добровільного приєднання територіальних громад». Закон значно спрощує процедуру добровільного об’єднання громад.
Під час зустрічі члени робочої групи заслухали інформацію першого заступника міського голови Сергія Колотова щодо перспективного плану формування територій громад Житомирської області, запропонованого Житомирською обласною державною адміністрацією, а також висловили думки з цього приводу.
Нагадаємо, що Новоград-Волинський пішов на дуже важливий і позитивний крок — об’єднання з прилеглими селами. Наразі триває процес об’єднання з селами Майстрів, Маковиці, Майстрова Воля Майстрівської сільської ради. На даний момент Новоград-Волинський розробляє спільну стратегію розвитку, в рамках якої вивчаються потреби сіл, що будуть приєднані.
Варто наголосити, що об’єднання із суміжними територіальними громадами є винятково добровільним. Місто — відкрите до діалогу і готове розглянути пропозиції щодо об’єднання з навколишніми селами. У цьому напрямку вже проведена велика робота, відбулися численні зустрічі з громадами сіл, які наразі обмірковують можливість приєднатися до Новограда-Волинського. Йдуть активні перемовини щодо перспективи об’єднання з двома сільськими радами — Орепівською та Наталівською, чиї мешканці зорієнтовані на місто, оскільки працюють у Новограді-Волинському, користуються різноманітними послугами в місті та мають зручне транспортне сполучення з містом.
Відділ інформації та зв’язків із громадськістю міської ради