«Леся» відвідала Київ на шляху до корпоративного щастя

«Леся» відвідала Київ на шляху до корпоративного щастя

Весняна сезонна відпустка запам’ятається для 60 працівників фабрики «Леся» поїздкою до столиці — такий мотивуючий подарунок придумало керівництво фабрики. Поки більшість українців відкривали травневий сезон шашликів на лоні природи, працівники фабрики часу не гаяли та відпочивали активно. Подорож на нових автобусах фабрики «Леся», екскурсії по столиці з «бомбезним», за словами туристів, гідом, котра професійно зарядила гарними емоціями, харчування під час подорожі за рахунок підприємства, створили атмосферу подорожі. Невипадково туристи з «Лесі» повернулися зі столиці, сповнені нових вражень.
Є така класна традиція на швейній фабриці «Леся» — мотивувати працівників. Якщо врахувати, що фабричний колектив налічує півтисячі працівників, а їх робота — нелегка, бо має відповідати високим європейським вимогам, то, можете собі уявити, скільки потрібно докласти зусиль, щоб мотивація була, приносила задоволення працюючим і користь підприємству. Над цим, до речі, працює не лише керівництво з адмінперсоналом, а й замислюються підлеглі — усі цікаві ідеї тут готові взяти до уваги.
Нагадаємо, «Леся» розпочала співробітництво з Інститутом корпоративного щастя, який досліджує настрої працівників та їх пропозиції, від запровадження яких у виробничий процес люди почуватимуться оптимістичнішими. «Якщо ваші співробітники щасливі і насолоджуються роботою, — вони залишатимуться продуктивними», — за таким принципом працюють роботодавці Європи, прагнучи увійти до рейтингу щасливих компаній. Такий підхід став цікавим для керівництва новоград-волинської фабрики.
«Мені сподобалася поїздка, — поділилася швачка Людмила Шведюк після відвідин столиці. — Весела і дружна компанія, багато залишилося позитивних емоцій, вражень. Сподобалася велика територія Ботанічного саду, особливо, алея квітучих сакур та квітучі магнолії. Я була у захваті від змістовного першого дня відпустки, приїхала втомлена, але з чудовим настроєм! Дякую організаторам відпочинку! Хочеться побувати ще у Києво-Печерській лаврі, Музеї мініатюр чи Музеї коштовностей».
«Я люблю квіти, історію, тому від екскурсій отримала яскраві враження, — сказала майстер дільниці ВТО Надія Сидорчук. — Відвідали у столиці відомі пам’ятки історії, храми, Андріївський узвіз, де триває ремонт. Багато ходили, слухали, цікавилися. Оглянути територію Ботанічного саду у нас було замало часу, адже він величезний. Краса там надзвичайна, хоча прикро, що таким визначним місцям, які є окрасою столиці, бракує державної підтримки. Поза сумнівом, такі поїздки розвантажують, змушують забути про проблеми, згуртовують колектив, знайомлять з цікавим за межами роботи. Із задоволенням відвідала би столицю ще раз, аби побачити інші визначні місця».
«Оптимізм — запорука успіху», — каже винахідник Шон Ачор, який є лектором популярного курсу про щастя (є й такий!) у Гарварді. У своїй книзі «Переваги щастя» він розповідає про способи підвищення оптимізму на робочому місці. І хоч це здається несерйозним у діловому контексті, винахідник доводить у цифрах: оптимістично налаштовані співробітники випереджають песимістів за об’ємами продажів на 37%, а витрати на медицину у них нижчі на 30%. Ефект проявляється незалежно від професії: лікарі-оптимісти, виявляється, на 50% точніші у своїх діагнозах. Керівники Google ввели програму, що дозволила працівникам більше часу використовувати на власні проекти, адже їм це було цікаво. Це не лише зробило їх щасливішими, а й дозволило створити інноваційні продукти Gmail і Google Talk!
Для покращання оптимізму на робочому місці спеціалісти радять оживити офіси кольором стін чи картинами, влаштувати зони відпочинку, щоб співробітники більше спілкувалися, пропонувати менеджерам більше хвалити колег. І, звісно, планувати корпоративні заходи, зокрема, екскурсії. На фабриці «Леся» за порадами слідкують, намагаючись їх впроваджувати для змін на краще у структурі корпоративного щастя.
Юлія КЛИМЧУК