«Леся» стала «Лідером року»

«Леся» стала «Лідером року»

Престижна золота відзнака національного бізнес-рейтингу «Лідер року-2017» — новий привід для гордості великого колективу місцевої швейної фабрики. Власник підприємства Микола Сиченко розповів, що «Леся» й раніше була у числі кращих за результатами діяльності, втім, тепер колективу вдалося очолити ТОП-рейтинг з 35-ти лідерів легкої промисловості України.
— Отримали золоту відзнаку національного рейтингу, і це свідчить, що рухаємося у правильному напрямку, — прокоментував подію Микола Сиченко. — Ми ніколи не гналися за славою, бо увесь час працюємо на результат. Приємно, що на державному рівні відзначено наші досягнення і нашу соціальну відповідальність — турбота про колектив, сплата усіх податків.
Очолити рейтинг успішних компаній «Лесі» вдалося у таких номінаціях, як «Фінансові показники успішної діяльності», «Результативність та рентабельність», «Ділова активність», «Платоспроможність». За названими показниками новоград-волинській фабриці вдалося обігнати не лише такі українські виробництва, як «Трембіта», «Ролада», «Лілея», «Володарка» тощо, а й відомий вітчизняний бренд чоловічого одягу «Voronin». Ця компанія у рейтингу, до речі, нині займає непривабливу позицію — 28 місце.
Нагадаємо, фабрика «Леся» співпрацює з німецькою компанією «Ляйневебер», що є власником відомого у Європі бренду одягу «Бракс». Цікаво, що «Леся» вже довгий час є партнером №1 для німців — з-поміж 16 країн, в яких працюють виробництва. Найбільші об’єми продукції для бренду «Бракс», разом із Україною, виготовляють Туніс, Марокко, Туреччина, Домінікана.
Кожним новим успіхом керівництво фабрики «Леся» завдячує злагодженій роботі колективу. Цього тижня працівники повернулися з сезонної відпустки після напруженого періоду роботи, коли швачкам довелося працювати по суботах, аби задовольнити нові потреби європейського ринку.
— Шестиденний робочий тиждень у минулому сезоні був складним для колективу, але позитивно позначився на бюджеті працівників. Зарплата окремих швачок досягла 15-16 тисяч. Ми допомогли партнерам зайняти частину ринку — коли одні компанії поступаються позиціями, то інші мають змогу цим вигідно скористатися. Тому нам довелося збільшити об’єми власного виробництва. Понад 6 мільйонів виробів на рік продає компанія у світі. Цього сезону компанія продала на 6,8% продукції більше, а це — близько 250 тисяч брюк. «Леся» у минулому сезоні збільшила обсяг виробництва на 15%.
«Від імені компанії «Ляйневебер» хочемо висловити велику вдячність за вашу підтримку і готовність прийти на допомогу. Для нас було дуже важливо отримати додатковий об’єм брюк для розширення позицій на ринку одягу. Ми цінуємо вас як надійного партнера і віримо у нашу гарну співпрацю у майбутньому», — йдеться у листі німецьких партнерів.
— Ми динамічно розвиваємося, і з 1 липня запускаємо другу зміну на новій швацькій лінії, — розповів Микола Вікторович. — Зараз триває активна кампанія із залучення нових працівників, щоб розпочати навчання на виробництві. Щодня проводимо співбесіди, тож запрошуємо на роботу!
Нагадаємо, раніше «Леся» виграла грант канадського уряду з виходу на ринок Канади. Нині фабрика чекає підтвердження запиту на канадську митницю, відповідно до якого брючна продукція новоград-волинської фабрики матиме низку пільг і більше підстав підкорити канадський ринок. «Експерт, який курує нашу компанію, давно користується одягом бренду «Бракс», тож вона переконана, що з такою якістю продукції, яку ми виготовляємо, нам буде не складно отримати прихильність канадських покупців», — зауважив власник фабрики.
Нині «Леся» готується до професійного свята галузі легкої промисловості, що відзначатимуть у червні. На підприємстві закінчується акція, за результатами якої на святі визначать щасливчиків, котрі на Різдво-2018 поїдуть на екскурсію у Німеччину. Крім того, на «Лесі» готують до впровадження нові цікаві ідеї, про них обіцяють розповісти у наступних матеріалах.
Юлія КЛИМЧУК
Фото Сергія ЩУРУКА