На залізничному вокзалі касирів не скорочуватимуть. Поки що…

На минулому тижні в редакцію «Звягеля» зателефонувала касир залізничного вокзалу станції Новоград-Волинський і повідомила про проблему, з якою невдовзі можуть зіткнутися новоградські пасажири, якщо ніхто не втрутиться у ситуацію.
Йдеться про те, що залізничне керівництво запланувало майже удвічі скоротити кількість посад касирів, котрі працюють на вокзалі в Новограді.
«Якщо таке станеться, то квиткова каса не зможе працювати цілодобово. В нічний час каса або взагалі буде зачиненою, або відкриватиметься за півгодини до прибуття потяга. Нас очікує другий Яблунець, де на сьогодні залишилася одна посада касира, і майже немає потягів, які зупиняються по станції», — розповіла касирка, закликавши посприяти у вирішенні проблеми.
Газета «Звягель» одразу звернулася до першого заступника міського голови Сергія Колотова, який пообіцяв спробувати вплинути на ситуацію, адже, як відомо, органи місцевого самоврядування не мають прямого впливу на залізничне керівництво.
У понеділок, 30 липня, Сергій Колотов сповістив газету «Звягель», що вдалося знайти порозуміння і підтримку з боку керівництва Коростенської дирекції залізничних перевезень і спільними зусиллями відстояти перед вищим залізничним керівництвом збереження посад касирів у Новограді-Волинському.
Втім, чи надовго — на це питання наразі відповіді немає. В умовах економії і скорочення головним чинником є рентабельність кас. Але високі продажі квитків важко забезпечити, коли кількість потягів, що зупиняються по станції Новоград-Волинський, мінімальна. Коригуючи щопівроку розклад руху, «Укрзалізниця» поступово прибрала з Новограда або скасувала зупинку популярних потягів «Харків — Львів», «Київ — Ужгород», «Київ — Львів», а «студентський» прискорений електропоїзд «Київ — Шепетівка» курсує тільки раз на тиждень, у п’ятницю. Хоча з самого початку цей потяг був запланований як «Київ — Луцьк», і за вартістю квитка, комфортом, швидкістю і безпечністю вигравав конкуренцію у маршруток…
Олег БРЮХАНОВ