www.zvyagel.com.ua







Праздники Украины
free counters
Сайт СШ №7 г.Новограда-Волынского
Яндекс.Метрика
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Украина онлайн


«Економічні канікули»

12 Квітня 2019 | Оприлюднив: | 5 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

Корисно провели весняні канікули діти у рамках проекту «Навчання через розваги». Мета — проаналізувати потребу з фінансового навчання та сприяти розвитку фінансового інтелекту дітей та підлітків.
«Важливо для будь-якого міста розвивати не тільки спортивний дитячий потенціал, а й економічний. Інвестиції у фінансову освіту мають принести фінансовий результат», — переконані організатори — громадська організація «Агенція креативного розвитку», в особі фінансового консультанта Тетяни Забродіної.
— Економічній грамотності, уявленню про те, звідки беруться гроші, і як їх правильно витрачати, — варто вчити з дитинства, — розповіла Тетяна. — Якщо дитина буде чітко розуміти, що гроші заробляють працею, що кожна річ або продукт мають вартість, то вона швидше усвідомить устрій дорослого світу. У цій непростій, але цікавій, задачі допомагають тематичні економічні ігри.
Діти знайомилися з поняттями «кишенькові гроші» та «планування бюджету», основами маркетингу та його ключовою категорією — рекламою. Спробували себе у ролі рекламних агентів, самостійно створювали відеоролики та візитівки для кафе «OrangeCat», де проходили заняття. Власникам кафе учасники заходу подякували за можливість зануритися у світ економіки та креативу і за смаколики.
«Дякуємо за «розумні» канікули! Діти — у захваті від гри та навчання!», — ділилися враженнями у мережі батьки.
Нові знання учасники проекту мали змогу застосувати у практичній фінансовій грі «Щурячі перегони», що навчає ставити цілі, контролювати витрати, генерувати ідеї, працювати в команді, орієнтуватися в умовах мінливих життєвих ситуацій.
А 3 квітня фінансову гру «Щурячі перегони» ГО «Агенція креативного розвитку» провела у Центрі соціальних служб для сім’ї та молоді, з метою підготовки до самостійного життя прийомних дітей, дітей-вихованців дитбудинків сімейного типу, а також дітей, які виховуються у сім’ях піклувальників.
Своїм завданням ГО «Агенція креативного розвитку» вважає формування суспільства, яке генерує та впроваджує ефективні інноваційні ідеї. Для цього планує залучати кошти міжнародних фондів.

Юлія КЛИМЧУК

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки:, , , ,