«Економічні канікули»

«Економічні канікули»

Корисно провели весняні канікули діти у рамках проекту «Навчання через розваги». Мета — проаналізувати потребу з фінансового навчання та сприяти розвитку фінансового інтелекту дітей та підлітків.
«Важливо для будь-якого міста розвивати не тільки спортивний дитячий потенціал, а й економічний. Інвестиції у фінансову освіту мають принести фінансовий результат», — переконані організатори — громадська організація «Агенція креативного розвитку», в особі фінансового консультанта Тетяни Забродіної.
— Економічній грамотності, уявленню про те, звідки беруться гроші, і як їх правильно витрачати, — варто вчити з дитинства, — розповіла Тетяна. — Якщо дитина буде чітко розуміти, що гроші заробляють працею, що кожна річ або продукт мають вартість, то вона швидше усвідомить устрій дорослого світу. У цій непростій, але цікавій, задачі допомагають тематичні економічні ігри.
Діти знайомилися з поняттями «кишенькові гроші» та «планування бюджету», основами маркетингу та його ключовою категорією — рекламою. Спробували себе у ролі рекламних агентів, самостійно створювали відеоролики та візитівки для кафе «OrangeCat», де проходили заняття. Власникам кафе учасники заходу подякували за можливість зануритися у світ економіки та креативу і за смаколики.
«Дякуємо за «розумні» канікули! Діти — у захваті від гри та навчання!», — ділилися враженнями у мережі батьки.
Нові знання учасники проекту мали змогу застосувати у практичній фінансовій грі «Щурячі перегони», що навчає ставити цілі, контролювати витрати, генерувати ідеї, працювати в команді, орієнтуватися в умовах мінливих життєвих ситуацій.
А 3 квітня фінансову гру «Щурячі перегони» ГО «Агенція креативного розвитку» провела у Центрі соціальних служб для сім’ї та молоді, з метою підготовки до самостійного життя прийомних дітей, дітей-вихованців дитбудинків сімейного типу, а також дітей, які виховуються у сім’ях піклувальників.
Своїм завданням ГО «Агенція креативного розвитку» вважає формування суспільства, яке генерує та впроваджує ефективні інноваційні ідеї. Для цього планує залучати кошти міжнародних фондів.
Юлія КЛИМЧУК