«Учителі нашої мрії вже працюють у школах»

«Учителі нашої мрії вже працюють у школах»

Фото Сергія БЕЗЗАБАРНОГО, фотостудія «АРТ»Демократію в дії засвідчила школа-родина №2 напередодні професійного свята вчителів. 2 жовтня в школі з успіхом пройшов день батьківського самоврядування — у тісній співпраці батьків, класних керівників та вчителів-предметників. Упродовж усього дня двері школи не зачинялися: одні батьки поспішали на уроки, інші, поглядаючи на годинники, поверталися на роботу, до звичних своїх справ. І педагоги, і діти позитивно оцінили ноу-хау, а адміністрація школи висловила подяку батькам, які підтримали ініціативу.
— З величезною гордістю, радістю і хвилюванням чекали уроків учні, батьки яких прийшли заміняти вчителів, — розповіла заступник директора з виховної роботи
Тетяна Кравчук. — Однокласники дуже позитивно оцінили педагогів-дублерів і раділи незвичному стилю викладання. Деякі учні з жалем зітхали: «Шкода, що моя мама не змогла прийти». Хвилювалися і батьки, адже дуже хотіли, щоб їх діти ними пишалися. А на уроках, окрім програмового матеріалу, батьки розповіли історії успіху, про світ професій, захоплень тат і мам, багато нової інформації, корисних порад, приклади життєвих ситуацій, де знадобилися знання, здобуті в школі.

— Це був дуже насичений день: море цікавої інформації, вражень, — розповіла вчитель, класний керівник 7-В класу Наталія Сукач. — Для когось він пролетів дуже швидко, а хтось сказав, що «аж голова закрутилася від різноманіття!» Проте всі одностайно кажемо, що було цікаво, повчально, неординарно та яскраво. Переконана, що кожен, хто вів уроки, оцінив важку, але, разом із тим, почесну та цікаву вчительську працю. Діти хочуть продовження. Думаю, що в нашій школі це стане гарною традицією. Із вдалим почином!
У рамках експерименту — дня батьківського самоврядування — батьки викладали уроки в ЗОШ №2 замість вчителів«Дорогі і любі батьки, дякуємо вам за прекрасну співпрацю та взаємодію. Нашій школі пощастило. Ви в нас — суперталановиті, креативні, цікаві і позитивні. Разом із вами легко творити майбутнє. А майбутнє — це наші діти!» — адміністрація школи такими словами підписала фотозвіт із дня батьківського самоврядування.
На одному з уроків батьки-журналісти провели урок із основ журналістики. Семикласники дізналися про те, як редакційний колектив створює друковане видання на прикладі газети «Звягель», і спробували себе в ролі газетярів, написавши статтю на тему «Вчитель моєї мрії». Сподіваємося, уривки з учнівської творчості стануть гарним і щирим творчим подарунком усім, хто обрав учителювання за професію. Із Днем учителя, шановні наші Педагоги!
РОЗДУМИ УЧНІВ ПРО ІДЕАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЯ
«Я мрію про чудового вчителя, з гумором, який розуміє своїх учнів. Я б хотіла, щоб на його уроках ми вчилися правильно користуватися телефоном. Це як інформатика, тільки з гаджетом. Щоб придумували нові програми, ігри. Це, напевно, буде цікаво для всіх. У нашій школі дуже хороші, цікаві вчителі. І я бажаю, щоб вони такими залишалися!»
«Учитель моєї мрії має бути добрий, щоб веселив нас, підвищував оцінки, а якщо ми не підготуємося до уроку, то він не буде ставити двійку. Я б хотіла, щоб у нас був урок із виготовлення слаймів. Щоб розповідали нам, з якої текстури їх робити, якого кольору, які блискітки додавати. І щоб ставили за це оцінки — це було б дуже цікаво. Я люблю наших учителів. Нехай залишаються такими, як вони є!».
«Учитель моєї мрії — справедливий, з гумором, веселий, який задає мало домашніх завдань і нормально пояснює нову тему. Це той, хто розуміє тебе в усіх ситуаціях. Моя мама — учителька, і коли вона хворіла, то деякі учні підходили до мене і питали, що з нею і коли вона повернеться в школу. Але коли мама повертається зі школи додому, то вона завжди сумна. Кожному вчителю хочу побажати вихованих учнів, більшої зарплати і менше годин».
«Дитина багато часу проводить у школі, тому потрібен учитель, який розуміє, допомагає в усьому, підтримує. Також він повинен бути доброзичливим, серйозним, чесним. Мрію, щоб у школі був урок креслення і краси. У нашій школі всі вчителі такі, як мають бути. Я вітаю їх зі святом і бажаю слухняних учнів, відпочинку, здоров’я і натхнення».
«Я хочу, щоб у нашій школі був учитель, який уміє жартувати, щоб був милосердним, добрим, міг зрозуміти нас, як учнів. Бажаю всім учителям бути такими».
«Учитель моєї мрії — це той, хто не буде задавати домашнього завдання. Також я хотів би, щоб урок фізкультури був шість уроків поспіль. І щоб учитель був добрим і дозволяв списувати на самостійних! Я хотів би побажати вчителям терпіння і совісті».
«Ідеальний учитель ніколи не буде кричати і завжди зрозуміє. Не буде навантажувати тебе безглуздою інформацією і великою кількістю домашніх завдань. Буде довіряти тобі, матиме почуття гумору. Розумітиме, що є не лише його предмет, а й інші, з яких теж задають домашні завдання. Інколи вчителі не розуміють дітей і кричать, що їх предмет найважливіший. Я бажаю всім учителям ставитися до нас, як до особистостей, які теж мають почуття і ображаються. Які б учителі не були, я бажаю для них усього найкращого і змін у їх житті — лише на краще!».
«Учитель моєї мрії — охайний, вихований, з великим досвідом. Він може все пояснити, навіть якщо дитина не розуміє. Побажання: щоб учителі були здорові, мали почуття гумору і щоб у них через дітей ніколи не трапився інфаркт».
«Добрий, жартівливий, який розуміє нас і вміє тримати дисципліну. У нас є такий учитель — вона добра, справедлива, держить дисципліну. А як знаєш, що провинився, то тобі говорить про це один лише погляд. Я бажаю вчителям здоров’я! І щоб вони довго і щасливо працювали».
«Цей учитель гарно проводить уроки, розуміє дітей, мало задає домашнього завдання, допомагає на контрольних та самостійних. Бажаю вчителям чудово провести свято і відсвяткувати на всі 100%!».
«Учитель — серед найважливіших людей у житті кожного з нас. Учителі є дуже різні, але більшість рис у них співпадає. Наприклад, розум, доброта, вихованість. Вони завжди можуть знайти підхід, старатимуться навчити тебе того, що знадобиться в житті. Учителі нашої мрії вже працюють у школах, і ми можемо побажати, щоб вони такими й залишалися».
«Учителі є різні: веселі, добрі, суворі, з гумором, енергійні та спокійні. Завжди я мріяла про вчителів, які не задають домашнього завдання, дозволяють сидіти в телефоні і багато не писати на уроці. Я хочу, щоб був такий урок, на якому ми б грали в розважальні ігри та слухали цікаві історії. Учителям бажаю міцного здоров’я, терпіння і щастя».
«Учитель моєї мрії повинен бути добрим, сміливим, енергійним. Бажаю вчителям щастя і здоров’я!».
«Учитель повинен бути з гумором, добрим і спокійним, який може ідеально пояснити нову тему. Я бажаю вчителям терпіння».
«Учитель моєї мрії — добрий, смішний, який розуміє наші проблеми і наш характер. З ним або з нею можна пожартувати. Він повинен бути майстром своєї справи. Я бажаю вчителям доброго настрою, удачі і щастя!».
«На мою думку, учитель моєї мрії — це людина, яка не задає домашнього завдання, дозволяє їсти на уроці, розмовляти, не робить самостійних робіт. Учитель має бути цікавим, відпускати з останнього свого уроку і ставити тільки гарні оцінки. Ось який має бути вчитель».
«У нас у школі є вчитель із гумором, на його на уроках завжди цікаво. У нашій школі багато зразкових учителів. Усім учителям бажаю здоров’я, витримки та всього найкращого».
«Учитель — це людина, яка тобі допоможе, підтримає, коли потрібно. Учитель моєї мрії — це добра, життєрадісна, щира, розумна людина. У День учителя хочу побажати щастя, здоров’я, миру, злагоди в сім’ї та на роботі. Дякую!».
«Учитель повинен бути з гумором, веселим, енергійним. Не задавати багато уроків. Ще я хочу, щоб він був добрий і не ставив поганих оцінок. Я бажаю терпіння та добра!»
«Найкращий учитель — добрий, співчутливий, гарний, підтримає і допоможе, зрозуміло пояснить свій предмет. І при цьому вимагає гарно вчитися. Мені б хотілося, щоб у школі було більше гумору і менше домашніх завдань. Ідеальні вчителі є!».
«Це педагог, який сильно любить свою професію. Людина, яка по-справжньому віддана навчанню дітей. У нас є такі вчителі — найкращі! Бажаю їм щастя, здоров’я та миру!»
«Учитель моєї мрії — який не задає домашнього завдання і має гарне почуття гумору. Завжди пояснює, поважає учнів, а учні поважають його. Він добрий і ставить лише гарні оцінки. Я бажаю вчителям завжди бути веселими і щасливими!».
«Я мрію, щоб у нашій школі був учитель, який не задає домашнього завдання і дозволяє їсти на уроці, який веселий і смішний. Нехай цей учитель не ставить поганих оцінок, і щоб відповіді до контрольних і самостійних ми завжди знали завчасно. Ось такий учитель моєї мрії!».
«Я думаю, що вчитель має розуміти своїх учнів. Мати такі риси характеру, як справедливість, чесність. Має бути повага між учителями та учнями. Учитель може бути з почуттям гумору, це в роботі допомагає. Я бажаю всім учителям найкращого і хорошого».
«Найкращий учитель — той, який пояснить, якщо ми вивчаємо складну тему і не розуміємо, який дозволяє відпочити. Я б хотіла, щоб ми на уроці робили багато завдань, а додому щоб багато не задавали. Учитель моєї мрії — добрий, він завжди знає, як заспокоїти клас. Я бажаю терпіння вчителям, щоб були усміхненими і щасливими. Ось що таке — справжній учитель!».
Підготувала Юлія КЛИМЧУК
Фото з мережі