Повертаючись до надрукованого, або А Васько слухає та...

Пригадую не такі вже й далекі роки, коли на критичні газетні публікації були відповідні реагування, покарання винних. На жаль, така практика чомусь призабулася…
Майже два місяці тому у «Звягелі» була надрукована моя стаття про те, що в місті масово замінюють номери телефонів, які починалися на цифру «5». У результаті абоненти тисяч приватних квартирних телефонів, установ (як державних, так і приватних) отримали нові номери. Але про це ніхто з учорашніх абонентів АТС-5 навіть не здогадувалися. Так сталось і з автором цих рядків.
Минуло немало часу. Що змінилося? Майже нічого в кращий бік. Окрім керівництва міськрайТМО, ніхто не спромігся повідомити свій новий номер. Дивує, але мовчать навіть органи влади міста і району. А що вже говорити про їхні численні підрозділи: відділи, управління, служби...
Можливо, для когось така позиція вигідна — менше доймають їх дзвінками. Не поспішають повідомляти про нові номери і приватники, при цьому реально втрачаючи свої прибутки.
А що ж «Укртелеком»? Через деякий час… надовго замовк мій телефон, без реальних на те причин. На численні звернення щодо ремонту не було відповідного реагування. На щастя, допомагає Урядова «гаряча лінія».
Днями, щоправда, зателефонували з «Укртелекому», попросивши поставити оцінку їхньому сервісу. Я відповів — 1.
Гадаю, на часі оперативно видати новий телефонний довідник міста.
Віктор САВИЦЬКИЙ, ветеран праці, журналіст