www.zvyagel.com.ua








Сайт СШ №7 г.Новограда-Волынского
free counters
Яндекс.Метрика
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Украина онлайн


Є різниця, як буде реформована шкільна освіта міста

21 Лютого 2020 | Оприлюднив: | 37 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

Процес реформування незворотній — із цим ніхто не сперечається. Але, на мій погляд, необхідно керуватися практичними міркуваннями, враховуючи головні фактори.
«Не нашкодь!» — цей принцип доречний не лише в медицині, а й при проведенні шкільної реформи. Сьогодні місто має одинадцять середніх шкіл, три початкові і одна середня — сільські, один інтернат обласного підпорядкування і чотири заклади фахової передвищої освіти.
Унаслідок запропонованих змін, шкіл, які зможуть видавати свідоцтва про загальну середню освіту, залишиться 3-4 чи 1-2. Решта стануть «дев’ятирічками». Штатних розписів та положень щодо нових типів шкіл, на жаль, немає. Така ситуація може призвести до скорочення вчителів. Виникає риторичне запитання: «А чи захочуть старшокласники з усього міста добиратися до одного чи двох ліцеїв, щоб здобути безкоштовну повну загальну середню освіту, витрачаючи кошти на проїзд?».
Більшість міст досконало вивчає, без поспіху, можливі варіанти і загрози. Міські школи потрібно реформувати в інший спосіб, ніж сільські.
«Не ламай те, що працює!» — це формула роботи Ліцею №1 імені Лесі Українки. Кількість дітей у нас із року в рік зростає: 2017-й — 749 учнів, 2018-й — 797 учнів, 2019-й — 853. Це говорить про велику довіру батьків громади міста. Проектна потужність нашого закладу — 930 дітей. На сьогодні ліцей заповнений майже на 90%. Не бачу потреби, логіки і необхідності проводити структурні зміни. Заклад, який може навчати 900 дітей, пропонують наповнити на третину. Чи доцільно це? 77 разів потрібно відміряти, проаналізувати, змоделювати, а потім змінювати.
Будь-які зміни (реформи) — це можливості, і їх обов’язково варто використовувати. Дуже багато цікавих проектів виникло під час бурхливого обговорення. До них потрібно уважно прислухатися. На мою думку, необхідно використати ресурси держави для модернізації однієї зі шкіл міста з метою створення надсучасного за можливостями і оснащенням міського ліцею.
У нас є галузева програма розвитку освіти Новоград-Волинської міської ОТГ на 2016-2020 роки, затверджена рішенням міської ради від 27.07.2016 року №115. У другому розділі цієї програми в п.6 зафіксована реорганізація ЗОШ №5 у природничий ліцей. Витрачені чималі кошти. Оскільки це є довготривалий процес, переконаний, що таким важливим питанням, як зміни в шкільній освіті міста, повинні зайнятися депутати та міський голова наступного скликання, проаналізувавши цю програму та створити нову.
Будьмо виважені й помірковані під час змін, упроваджуючи нове, і прислухаймося до думки громади міста! На думку батьків, необхідно організувати з цього питання громадські слухання.

Ю.РОШКА, директор Ліцею №1

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки:, , ,