Такий газовий «сервіс»

Такий газовий «сервіс»

Про масове невдоволення споживачів якістю надання послуг із боку облгазів не говорить хіба що лінивий. І на те є, на жаль, підстав більше, ніж достатньо. У цьому довелося переконатися і на власному прикладі.
Спочатку — про розрахунки. За використаний газ сплачую завжди своєчасно, на початку місяця, оскільки суму до сплати дізнаюся за контактним телефоном «Житомиргазу»: 55-94-04.
Тому немало здивувався, коли в листопаді повністю сплатив нараховану суму 890,87 грн, а 30 числа того ж місяця автовідповідач нагадав про заборгованість — 247,90 грн. Це водночас здивувало й обурило. Тому письмово звернувся до облгазу з проханням роз’яснити ситуацію.
Минув один місяць, затим — другий, а відповіді так і немає. Вирішив нагадати про «забудькуватість» чи небажання дотримуватися встановлених термінів розгляду скарг газовим начальством, зателефонувавши за тим же номером. Там повідомили, що вони — колектори, знаходяться в іншому місці, а тому зв’язати мене зі своїм керівництвом не можуть. Ось так!
Дещо раніше спробував розібратись із тією «заборгованістю» в газовому сервісі на вул.Соборності. Проте черга була такою, що у задусі (видно собі газу не шкодують) треба було вистояти півдня.
Лише днями обласні газові чиновники втішили своєю увагою. Нарешті відповіли офіційно, за поштовим штемпелем — 06.02.2020 р.
Для чогось повідомляють мене про номер мого рахунку, адресу проживання, чи не смішно читати такі «перли»?
Далі йдеться про те, що «рекомендований платіж» введено, щоб споживач уникав пені за… протермінований платіж. І знову якась повна алогічність. Чому споживач, який завжди своєчасно сплачує платіжки, має ще й наперед вносити кошти на рахунок газового монополіста, причому — у кілька разів більші, ніж сума спожитого газу за попередній місяць або середньорічна? Питання так і залишилося риторичним, щоправда, у листі заспокоїли, мовляв, наразі цей платіж не обов’язковий.
Тим часом споживачі газу стали отримувати додатково до звичних платіжок за використаний газ ще додаткові — за його… транспортування. Причому, з рекомендацією оплати одразу за 2 місяці, аби зекономити на комісії. Ось як, виявляється, стали турбуватися про наш гаманець. Дивний сам факт надуманого платежу. За такою дивною логікою ми повинні також додатково сплачувати за доставку… електроенергії, води, гудка в телефонній слухавці, буханець хліба чи пляшку мінералки, адже те все також «доставляється» кінцевому споживачеві. Просто смішно, якби виглядало не так безглуздо.
І ще про «сервіс» по-газівськи. Кілька років у нашому помешканні зняли газовий лічильник для повірки. Замість практично нового тимчасово встановили свій, резервний. Облуплений, старий, невідомо якого року випущений. Обіцяли повернути повірений лічильник за два місяці. Минуло більше двох років, проте ніхто і не думає повертати наш лічильник. Кожного місяця нагадую про це контролеру, який знімає показники використаного газу. Той обіцяє передати начальству, проте «передає» й досі. Ось такий він — газовий «сервіс» у контексті вартості, якості, непрозорості послуг, які ми отримуємо.
Можливо, влада нарешті допоможе змінити ситуацію на краще.
Віктор САВИЦЬКИЙ