www.zvyagel.com.ua








Сайт СШ №7 г.Новограда-Волынского
free counters
Яндекс.Метрика
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Украина онлайн


Недолугість влади призвела до повного провалу будівництва ЦНАПу

06 Березня 2020 | Оприлюднив: | 90 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

Що таке ЦНАП? Це — трансформація органів місцевого самоврядування, це — державна реформа в органах місцевого самоврядування та подолання корупції.
Сьогодні за ЦНАПом можна визначити, на якому рівні знаходиться реформа в ОМС. Інтеграція всіх адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП — це політика влади, це — зручно для мешканців міста, це — прозорість роботи органів влади.

Сьогодні держава створює подальшу концепцію децентралізації адміністративних послуг у цифровому форматі, коли мешканцям не потрібно буде ходити для подання заяви в ЦНАП, документи можна буде подавати в цифровому вигляді.
Усі програми, які передбачено впровадити в ЦНАП, давно працюють у Європі. Європа впроваджує свої реформи в нашій країні і фінансує їх.
Донорами фінансування розбудови центрів надання адміністративних послуг у державі на сьогодні є «ПРОГРАМА U-LEAD з Європою.
Меморандум співпраці з Програмою U-LEAD був передбачений і мав бути урочисто вручений нашій громаді 18.02.2020 року в місті Києві, але через низку порушень Законів України та ігнорування вимог Програми U-LEAD нашою місцевою владою, нашу громаду було виключено з Європейської Програми фінансування назавжди. Відповідно, наша громада втратила дороге обладнання, мобільний ЦНАП, програми для можливості надавати послуги в цифровому форматі, меблі тощо.
ЯКІ ВИМОГИ ПРОІГНОРУВАЛА НАША ВЛАДА?
Ми відмовилися від моделі ЦНАПу як фронт-офісу і бек-офісу, тобто те, що вимагає ЗУ «Про адміністративні послуги», Примірний регламент центру надання адміністративних послуг, затвердженого КМУ від 20.02.13 р. №118, Примірний регламент центру надання адміністративних послуг, затвердженого КМУ від 01.08.13 р. №588 та Розпорядження КМУ від 16.05.2014 р. №523.
У листі, направленому представником Програми U-LEAD Романом Матвійчуком нашому міському голові, чітко прописано, цитую: «За результатами детального вивчення заявки очолюваного Вами органу місцевого самоврядування на участь у Програмі повідомляю про необхідність додаткового опрацювання та вирішення таких питань:
П.2 Підтвердження готовності надання через ЦНАП, що буде модернізований, максимально можливої кількості найбільш популярних для жителів громади адміністративних послуг, зокрема, впровадження нових послуг із таких груп, як:

  1. послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо);
  2. пенсійні адміністративні послуги.

Також у листі він просить надати Програмі копію погодженої функціональної моделі ЦНАП м.Новограда-Волинського, що буде модернізований.
П.5 Підтвердження готовності виконання вищеназваних ремонтно-будівельних робіт із підготовки приміщення для ЦНАПу не пізніше травня 2020 року.
Виходячи з того, що інтеграцію послуг соціального характеру наша влада не передбачала впроваджувати через Центр надання адміністративних послуг, а модель приміщення Прозорого офісу не відповідає законодавчим вимогам, було втрачено не тільки меморандум роботи з Європою, а й заблоковано подальше фінансування будівництва державою Прозорого офісу.
На що посилається Постанова КМУ від 11.10.2017 р. №779 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі — послуг соціального характеру, у форматі «Прозорий офіс», — дивимось Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг у форматі Прозорий офіс, п.4 Центри надання адміністративних послуг, у тому числі — послуг соціального характеру, у форматі «Прозорий офіс» створюється з урахуванням вищезазначених Законів України, тобто, ЗУ «Про адміністративні послуги», Примірний регламент центру надання адміністративних послуг, затвердженого КМУ від 20.02.13 р. №118, Примірний регламент центру надання адміністративних послуг, затвердженого КМУ від 01.08.13 р. №588 та Розпорядження КМУ від 16.05.2014 р. №523.
Відкриємо ЗУ «Про адміністративні послуги»: п.7 ст.12 Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг, має включати адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, те саме ми знайдемо і в Примірному положенні про ЦНАП, на яке посилається Постанова КМ про надання субвенції з державного бюджету на Прозорий офіс. Якщо ми відкриємо затверджений КМУ Перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центри надання адміністративних послуг, то в цьому переліку побачимо, починаючи з п.107, повний перелік послуг соціального характеру.
Повернемося до ЗУ «Про адміністративні послуги» і дивимось, як ми продовжуємо порушувати ЗУ: п.8 ст.12 Суб’єктам надання адміністративних послуг (тобто це бек-офіс) забороняється приймати заяви, видавати суб’єктам звернень оформлені результати надання адміністративних послуг (у тому числі — рішень про відмову в наданні адміністративних послуг), якщо такі послуги надаються через центри надання адміністративних послуг.
Якщо ми відкриємо Примірний регламент центру надання адміністративних послуг Постанова КМУ від 01.08.2013 р. №588, знову ж на нього посилається вищезазначена Постанова КМУ від 11.10.2017 р. №779 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим, бюджетам на проведення робіт, пов‘язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі — послуг соціального характеру, у форматі «Прозорий офіс», то ми прочитаємо всі законодавчі вимоги щодо приміщення, які відносяться тільки до Центру надання адміністративних послуг.
Виходячи з вищевказаного, можу твердо зазначити, що субвенція з державного бюджету цільового призначення використовувалася не за призначенням, і на це є всі підтверджуючі документи, тому, як зазначено в Порядку та Умовах надання субвенції з державного бюджету на будівництво прозорого офісу (п.15), у призначенні субвенції може бути відмовлено в таких випадках: у тому числі «У разі виявлення незначних невідповідностей заяви та доданих до неї документів вимогам, визначеним пунктом 4 цих Порядку та умов. (Пункт 4 повністю посилається на закони, про які я наголошую).
Більше того, наш міський голова у 2018 році пішов далі — було винесено на затвердження ще один Центр надання адміністративних послуг із положенням, із регламентом роботи, у якому зазначені години прийому неіснуючого ЦНАПу, і з 2018 року, згідно з рішенням сесії, наш департамент праці вже не є департаментом, а центром надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс». Цим самим він намагався обдурити міністрів, і поки там був Рева, йому вдавалося це робити, а коли Реви не стало, було виявлено невідповідність грошових призначень і було заблоковано подальше фінансування будівництва «Прозорого офісу». Через це ми не можемо вкластися в терміни здачі будівництва Прозорого офісу і втратили фінансування Європейської Програми U-LEAD, яка фінансує не тільки ЦНАПи, а й сфери культури, освіти тощо. А також ще й маємо добудовувати приміщення «Прозорого офісу» за власний кошт.

Олександр ОСТАПЧУК, депутат міської ради, голова постійної комісії з питань містобудування, архітектури та земельних відносин

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки:, , ,