Оглянули виконання ремонту тротуару на вулиці Соборності та площі Лесі Українки

Оглянули виконання ремонту тротуару на вулиці Соборності та площі Лесі Українки

21 серпня в.о. міського голови Оксана Гвозденко, керуючий справами виконавчого комітету міської ради Дмитро Ружицький (який наразі курує галузь житлово-комунального господарства), начальник управління ЖКГЕ та КВ міської ради Олександр Богданчук і депутат міської ради Олександр Стадник разом із директором регіонального розвитку Житомирської ОДА Інною Хоменко, автором проєкту, виконавцем робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Соборності та площі Лесі Українки оглянули хід здійснення ремонту.
Попередньо зустріч на об’єкті керівництва міста з представниками підрядної організації ТОВ «Будстандарт ЛТД» (м.Київ), з метою узгодження бачення результатів ремонту, відбулася 5 серпня.
Нагадаємо, що капітальний ремонт вулиць, які ведуть до літературно-меморіального музею Лесі Українки та доріг навколо площі Лесі Українки проводиться за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до плану державних заходів із нагоди відзначення 150-річчя від дня народження поетеси (25.02.2021 р.). Замовник робіт — департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА.
Під час візиту увагу було акцентовано на зауваженнях до виконання робіт підрядною організацією. У результаті погоджено біля літературно-меморіального музею понизити рівень покладеної тротуарної плитки, встановити турнікетну огорожу та облаштувати водовідведення. Обговорено питання підняття рівня тротуару біля військкомату. Також, задля збільшення ширини тротуару біля ЗОШ №3, проєктант розгляне можливість перенесення бордюру.
Реагуючи на зауваження мешканців вулиці Соборності, розглянули звернення щодо укріплення ділянок біля фундаментів будинків і огорож вздовж нового тротуару. Задля уникнення аварійних ситуацій із водопостачанням наголошено на необхідності узгодження робіт біля каналізаційних люків із працівниками водоканалу.
Оксана ТАЛЬКО, начальник відділу інформації та зв’язків із громадськістю міської ради