Партія «ЗА МАЙБУТНЄ» вже в п’ятірці лідерів на виборах в обласні ради

Партія «ЗА МАЙБУТНЄ» вже в п’ятірці лідерів на виборах в обласні ради

Соціологічна група «Рейтинг» уперше опублікувала результати опитування, яке дає середні по країні показники голосування в обласні ради. Після 4-х парламентських партій на 5-е місце з 5,8 відсотками голосів несподівано увірвалася створена лише 4 місяці тому загальнонаціональна партія «ЗА МАЙБУТНЄ», лідером якої є народний депутат Ігор Палиця.
Експерти відзначають його вміння об’єднувати людей справи по всій країні: досвідчених мерів та депутатів місцевих рад, підприємців і громадських діячів, які мають реальну підтримку у своїх областях та районах.
Політичний оглядач Валентин Гладких зазначає: «Місцеві вибори — це завжди більше про «особисте», ніж «абстрактно політичне».
«Особисто мені у вічі впало те, що деякі з місцевих лідерів, як, до прикладу, мер Черкас, який свого часу був у лавах «Пропозиції», зрештою опинився разом з Ігорем Палицею в «ЗА МАЙБУТНЄ». Думаю, це — непоодинокий і показовий приклад здатності керівників партії зібрати навколо себе лідерів, які мають неабиякий авторитет у регіонах. А ця здатність є однією з передумов успішної розбудови партійної структури та подальших успіхів у вирі електоральних баталій», — прокоментував Гладких.
Так, у 2014-2015 рр. — найскладніший період незалежної України — Ігор Палиця як очільник Одеської обладміністрації зміг консолідувати місцеву еліту й втримав ситуацію в цьому регіоні. За наступні 5 років головування в облраді на рідній Волині він домігся того, що дохід від волинських надр уперше в Україні почав потрапляти не в чиїсь приватні кишені, а в обласний бюджет та підтримувати насамперед медичні й освітні заклади. І, як зауважив політичний діяч і експерт Володимир Цибулько, такі рейтинги, як у партії «ЗА МАЙБУТНЄ» на Волині (під 40% в облраду та на посаду мера Луцька, 30% у міську раду) здобуваються не піаракціями, а реальними справами для простих людей. Також привабити виборця може ідеологія «економічного прагматизму та патріотизму» на всіх рівнях, яку сповідує партія.

«За партією підуть ті патріотичні виборці, хто втратив довіру до партій типу «ЄС» і невпевнені в стабільному майбутньому містечкових проєктів, зліплених під мерів або місцевих депутатів нашвидкуруч. Тому, на відміну від інших нових політсил, «ЗА МАЙБУТНЄ» демонструє зростання й хороші перспективи на Південному Сході та в Центрі, і вже сьогодні робить те, до чого інші регіональні партії прийдуть тільки завтра», — упевнений політолог Сергій Биков.
Ще одна складова серйозної заявки на успіх — це Жіноче крило партії, яке було створено не заради виконання гендерної квоти, а задля реального вирішення багатьох проблем жінок. Їхня частка в списках «ЗА МАЙБУТНЄ» по всій країні становить не 40%, як того вимагає новий виборчий кодекс, а більше 44%.
Схоже, можна говорити про те, що мода на «нові обличчя» закінчується. І найкращим доказом цього є 16% «Слуг народу» після 43,16% на торішніх виборах. Як виявилося, «нові обличчя» чомусь не гарантують нової якості життя. Принаймні кращої якості. Тому їхній рейтинг буде й надалі зменшуватися, а 5,8% партії «ЗА МАЙБУТНЄ» є лише стартовою цифрою, яка може зрости ще у 2-3 рази.
Підготував Олександр ТИШИНСЬКИЙ