Приміщення «Прозорого офісу» готується до початку експлуатації

Приміщення «Прозорого офісу» готується до початку експлуатації

23 жовтня тимчасово виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Олена Пономаренко, за участі керуючого справами виконавчого комітету міської ради Дмитра Ружицького, провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів та служб, які будуть розміщені в Центрі надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» (вул.Шевченка, 20) — єдиному просторі для надання соціальних та адміністративних послуг населенню.
Присутні оглянули хід підготовки до введення в експлуатацію приміщення «Прозорого офісу». Наразі завершується встановлення меблів, затим буде проведено налаштування комп’ютерної техніки, які отримано в межах проєкту Міністерства соціальної політики України та Світового банку.
Нагадаємо, що на першому поверсі «Прозорого офісу» розташуються Центр надання адміністративних послуг міської ради, територіальні відділи головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області та міський центр соціальних служб. На другому поверсі — департамент праці та соціального захисту населення міської ради і служба у справах дітей.
Оксана ТАЛЬКО, начальник відділу інформації та зв’язків із громадськістю міської ради