www.zvyagel.com.ua









free counters Яндекс.Метрика
Украина онлайн


Механізм дій у разі звернення до лікаря людини з підозрою на COVID-19

27 листопадаа 2020 | Оприлюднив: | 32 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

Покрокові дії:

  1. Відчуваєте, що захворіли — телефонуйте сімейному лікарю. Він опитує, визначає стан та, у разі підозри на COVID-19, зобов’язаний направити мобільну бригаду, яка зробить безкоштовний тест.
  2. Поки чекаєте на результат тесту, обов’язок сімейного лікаря — бути з вами на зв’язку, слідкувати за станом вашого здоров’я та консультувати щодо лікування. У разі погіршення самопочуття — направляти на госпіталізацію.
  3. Якщо хвороба одразу дає температуру вище 38°C і є складнощі з диханням, — терміново телефонуйте «103».
  4. На базі амбулаторії загальної практики-сімейної медицини №7 функціонує Call-центр. Пацієнти КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» міської ради мають можливість з 08:00 до 16:00, з понеділка по п’ятницю, отримати інформацію про:
  • графіки роботи лікарів;
  • графіки роботи амбулаторій та лікарів у вихідні та святкові дні;
  • адреси та номери телефонів амбулаторій;
  • мобільні телефони лікарів ЗПСМ, лікарів-педіатрів;
  • при необхідності оператор може здійснити переадресацію викликів до лікуючого лікаря (якщо лікар буде готовий прийняти ваш дзвінок);
  • інформацію про перелік необхідних документів для довідок, у т.ч. — лікарських свідоцтв про смерть;
  • інформацію про проходження медичного огляду в сімейного лікаря;
  • інформацію щодо порядку проведення лабораторних обстежень в АЗПСМ за направленням сімейного лікаря;
  • інформацію щодо наявності вакцин, графіку роботи та порядку проведення вакцинації з номерами кабінетів профілактичних щеплень;
  • перелік аптечних закладів, що беруть участь у програмі «Доступні ліки»;
  • перелік платних послуг, що надаються підприємством, та порядок їх надання.

Контакти Call-центру: (067) 617-01-65; (050) 345-07-94; (063) 025-97-95; (044) 499-99-56.
Також кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19, зателефонувавши у всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я України з протидії коронавірусній хворобі за номером: 0-800-60-20-19. Дзвінки на цей номер безкоштовні. Консультації надаються цілодобово.
Самолікування може призвести до серйозних ускладнень!
Бережіть себе та своїх близьких.

Штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, пов’язаної з поширенням на території Новоград-Волинської міської ОТГ гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції SARS-Cov-2

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки:, , ,