З ДНЕМ ПРАЦІ!

З ДНЕМ ПРАЦІ!

НА ЗАСІДАННІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЬКОЇ РАДИ МІСЬКОМУ ГОЛОВІ ВРУЧИЛИ СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
На минулому засіданні виконавчого комітету міської ради, що відбулося 28 квітня, серед основних питань розглядалися проблеми підготовки до зими, створення енергопаспортів будинків, а також відбулося вручення сертифікату якості надання адміністративних послуг.


Вручення сертифікату відповідності до міжнародного стандарту ІСО проводив Павло Петрович Підгаєць. Він повідомив, що Новоград-Волинський — це 11 місто в Україні, яке отримало сертифікат якості надання адміністративних послуг. Підкреслювалося, що керівництвом Новоград-Волинського міськвиконкому було усвідомлено важливість отримання такого сертифікату, і в результаті перевірки визнано, що отримано гарний результат — виконкомівці компетентні і працюють сумлінно.
Що стосується сертифікації адмініст­ративних послуг за міжнародними стандартами, то першою ластівкою в цьому плані був Бердянський міськвиконком — у 2003 році.
Система управління якості Новоград-Волинського міського виконавчого комітету відповідає всім міжнародним стандартам якості. Кожного року проводитиметься моніторинг, який має підтверджувати той факт, що ця система діє і постійно вдосконалюється.
Зазначалося, що місто Луцьк у цьому плані досягло найбільше і пішло ще далі, ніж інші міста України — зокрема, у них сертифікат якості послуг отримав не тільки міськвиконком, а й комунальні підприємства, серед яких — лікарня та поліклініка.
Підсумовуючи все вищесказане, міський голова Микола Петрович Боровець зауважив, що це є проявом сучасного підходу до надання послуг громаді. Атестація адміністративних послуг працівників виконавчого комітету — це перший крок, початок роботи. Наступними кроками будуть галузь медицини, освіти і ЖКГ. Адже основна мета запровадження сертифікату — допомогти громадянину, в даному разі — жителю Новограда-Волинського — вирішити його проблеми.
Для того, щоб всі ці послуги реально втілювалися в життя кожного конкретного громадянина, напрацьовується та створюється універсам адміністративних послуг — це буде окремий офіс у контексті існуючого штату, який займатиметься обслуговуванням громадян.
ПЕРЕЗИМУВАЛИ БЕЗ ПРОБЛЕМ — ГОТУЄМОСЯ ДО НАСТУПНОЇ ЗИМИ З ЛІТА
На минулому засіданні виконавчого комітету було зазначено, що місто Новоград-Волинський перезимувало без особливих проблем. З цього приводу міський голова зауважив, що зиму наше місто завершило успішно, не виникало особливих питань ні з опаленням, ні з іншими послугами. Новоград-Волинський — один з перших в Україні розпочав опалювальний сезон, при цьому суттєво знизивши тарифи.
Разом із тим, маючи певний успіх, потрібно визначити орієнтири і починати працювати на наступний зимовий сезон нині, ще з літа. Підхід до цих питань, який в місті напрацювали за декілька років, залишається незмінним — це персональна відповідальність кожного керівника особисто, також особистий контроль і особистий супровід керівником усіх проведених робіт.
Міський голова наголосив на тому, що потрібно провести оптимізацію і економію, бо ці кошти лишаються на рахунках тих організацій, які їх зекономили.
Залишається практично цілинним, нерозробленим величезний спектр послуг у питаннях енергозбереження і енергоефективності. Це величезний потенціал, великі кошти, які можна цілком реально додатково отримувати за рахунок впровадження енергозберігаючих технологій. Але цим, наголосив мер, потрібно займатися.
З короткими звітами про те, як перезимували очолювані ними установи, виступили начальник «Теплокомуненерго» Людмила Тодорович, головний лікар міськрайТМО Василь Борис, завідуюча відділом освіти міськвиконкому Ольга Ілляхова та керівник ОСББ «Чайка» ­Костянтин Криштановський.
Підсумовуючи їх виступи, міський голова зазначив, що у вересні будуть суттєво розглядатися всі ці питання у контексті поставлених сьогодні завдань.
СТВОРЮЄМО УНІВЕРСАМ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
29-30 квітня відбувся семінар-тренінг на тему «Впровадження універсамів адміністративних послуг в Україні». Метою семінару було сприяння покращення надання адміністративних послуг через впровадження універсаму. На семінарі зокрема озвучувалися та передавалися знання щодо теорії адміністративних послуг та кращих форм їх надання, удосконалювалися навики для роботи над реєстром послуг, складанням інформаційних та технологічних карток, анкетування споживачів послуг, спілкування з відвідувачами.
Держава — це організація, яка працює для людини, вона не керує громадянами, а надає людям послуги.
Лариса ГЕМБАРСЬКА