www.zvyagel.com.ua









free counters Яндекс.Метрика
Украина онлайн


УСЕ ЗАКОННО, АЛЕ… — КРИТИЧНО

19 листопадаа 2010 | Оприлюднив: | 512 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

МІСЬКІ АВТОБУСИ — НА МЕЖІ ЗУПИНКИ
З 15 жовтня, відповідно до рішення Новоград-Волинського міськрайонного суду, залишеного без змін Київським апеляційним, пільговики всіх задекларованих законом категорій отримали право на щоденний безкоштовний проїзд у громадському транспорті Новограда-Волинського. Простіше кажучи, було ліквідовано всі обмеження, встановлені не з доброго життя виконавчим комітетом міської ради.
В умовах значної невідповідності компенсації з держбюджету і реальних потреб діючі обмеження певним чином виступали стабілізатором ситуації. Даючи можливість транспортникам нормально вести бізнес, а пільговикам — користуватися своїм правом на безкоштовний проїзд у певні часові інтервали.
Торжество закону, на перший погляд, принесло ідилію: громадський транспорт ледь не для половини населення міста став абсолютно доступним і безкоштовним. Пільговики тепер не сваряться з кондукторами, чи вже є дев’ята година ранку. Не спішать вскочити в автобус до п’ятнадцятої, бо пізніше доведеться платити. І в неділю — на базар — теж можуть з’їздити, не платячи за проїзд.
У той же час більша частина населення міста не звертає увагу на іншу сторону медалі, що стала актуальною після рішення судів. Щоденна виручка перевізників, згідно з офіційними, підтвердженими заступником міського голови Сергієм Колотовим, даними впала в середньому на 20%. Водночас, зросла кількість пасажирів, відтак — навантаження на автобуси, що призводить до скорішого зношення техніки, вимагає частіших ремонтів тощо.
Ще у №43 «Звягель-Інформу» від 22 жовтня місцеві автоперевізники подавали своє колективне звернення до міської влади і громади. Акцентуючи увагу на неспроможності за діючих умов одночасно виплачувати заробітну плату колективу підприємства, заправляти і нормально обслуговувати автобуси, вони закликали переглянути ситуацію. Ухвалити такий порядок пільгових перевезень по місту, що б дозволив надалі автобусам регулярно виходити в рейси, а громаді — користуватися громадським транспортом.
Поки що ніякої реакції на це звернення не було. Опинившись у скрутному фінансовому становищі, перевізники звернулися до суду, аби той зобов’язав міську владу відшкодувати витрати на перевезення пільговиків у повному об’ємі. Як це, знову ж таки, передбачено чинним законодавством. Судові засідання тривають (останнє з них відбулося на цьому тижні, у понеділок) — рішення поки що немає.
На запитання, що буде, якщо влада ніяк не відреагує і система міських перевезень залишиться, як нині, один із керівників транспортного підприємства ТОВ «Новоградтранссервіс» Анатолій КОСЯНЧУК відповів наступне:
— Заборгованість із виплати заробітної плати працівникам, до чого зараз ідеться, — це кримінальна відповідальність. Порушувати закон ми не маємо наміру. Тому єдине, що залишиться, — зупинити підприємство. Хто тоді возитиме жителів міста, — не знаю. Можливо, влада знайде когось іншого.
— Нинішній тариф (1,5 грн.) — вже давно не відповідає реальній собівартості, — продовжив Косянчук. — У нас є погодження з антимонопольного комітету на тариф у розмірі 2,4 грн. Ми розуміємо, що вимагати значного підвищення тарифу на проїзд, аби за рахунок тих, хто платить, компенсувати витрати на пільговиків, — це неправильний шлях. Тому чекаємо дій влади.
— Наскільки мені відомо, зараз нова влада міста працює над тим, щоб знайти кошти на відшкодування за перевезення пільговиків. Від того, як і коли це буде вирішено й чи буде вирішено взагалі, — залежатиме, чи зможе надалі працювати наше підприємство, — підвів невтішні на сьогодні підсумки керівник транспортного підприємства.

Олег БРЮХАНОВ
Фото Віктора ТИМОЩУКА
  1. 1 коментар в статті “УСЕ ЗАКОННО, АЛЕ… — КРИТИЧНО”

  2. Написав: nvvetal 21.11.2010 | Відповісти

    Цитувати

    Ок.
    Но кто вам виноват – пускаете автобусы раз в 30 минут – кто на них будет ездить? Только пенсионеры :), им спешить некуда. Поэтому я считаю все-таки стоит провести эксперимент и пускать автобусы чаще с информированием населения

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки: