Феномен удачі, або Як створити музей із виграних речей

Феномен удачі, або Як створити музей із виграних речей

Є люди, котрі люблять колекціонувати. Будь-що: чи то старовинні речі, чи монети, чи значки, ордени, медалі, листівки, фігурки... А ось у квартирі директора сьомої школи Новограда-Волинського В.І.Овдіюка уже можна створювати музей із... виграних речей! Яку б акцію не проводила та чи інша компанія, газета чи телебачення, якщо вона його зацікавила, — Віктор Іванович одразу включається у гру.
Переважно це — від компанії «Кока-Кола», завдяки якій уся сім’я уже ходить у футболках з фірмовим написом, втирається такими ж рушниками, п’є соки зі склянок з відповідними написами...
А торік він виграв подорож на двох за кордон. Вибрали з дружиною Галиною Олексіївною Туреччину, бо літо завершувалось, — починався навчальний рік, а в інші країни треба було їхати пізніше (дружина також педагог ЗОШ №7).
21 червня цього року подружжя Овдіюків вирушило в нову мандрівку — до Львова, на ювілейний концерт гурту «Океан Ельзи». Два квитки на концерт вартістю 1300 гривень вони виграли... завдяки пиву «Львівське 1715». А до цього додалися 12 фірмових бокалів і 4 футболки від пива «Оболонь», футболки, кепки і офіційний м’яч чемпіонату світу з футболу від пива «Чернігівське».
Липень 2014-го приніс їм нову вдачу: днями до родини Овдіюків зателефонували із газети «Сьогодні», де нині проходить щоденний конкурс із призами. Виявляється, щасливий шанс подарував їм універсальну сучасну праску фірми «Раnаsоnіc».
Ці приклади свідчать, що навіть у наші такі нелегкі будні ми самі собі можемо дарувати невеличкі свята. Варто лише захотіти, як Віктор Іванович, котрий на цьому не зупиняється — нині він «грає» із компаніями, що виготовляють соки «Живчик» і «Садочок»!
Тетяна КОЗЛОВА