Змінилися ціни на вивіз сміття комунальниками

Ви, мабуть, помічали як дуже швидко наповнюється сміттєвий бак сміттям, особливо у весняну та осінню пору року, коли всі мешканці міста наводять порядок у власній оселі. При цьому всі мають бажання дихати свіжим повітрям, ходити чистими вулицями, жити в сучасному європейському містечку без екологічних проблем. І якщо в місті належним чином організовано збір та вивезення твердих побутових відходів, то мешканці міста відчувають всі зручності проживання, бо мають охайні контейнерні майданчики, відсутні звалища сміття — місто має сучасний вигляд. Мешканці багатоквартирних будинків сплачують за збір та вивіз сміття щомісячно, при оплаті квартирної плати.
Не все так, як би хотілося, організовано у приватному секторі, адже не всі усвідомлюють важливість екологічного стану міста, не всі мешканці приватного сектору вболівають за охайний вид околиць, не дбають про зовнішній вигляд своїх осель та платять символічну плату за надані послуги зі збору та вивозу сміття. Міська рада приділяє велику увагу у вирішенні питання екологічного стану міста. Для урегулювання даної проблеми затверджені та діють «Правила благоустрою міста», «Програма поводження з твердими побутовими відходами на 2013-2015 роки». У 2014 році проведено конкурс із надання послуг зі збору та перевезення твердих побутових відходів від мешканців міста. Переможцем даного конкурсу стало підприємство ТОВ «Міськкомунсервіс». Дане підприємство оснащено сучасною технікою, а саме сміттєвозами марки «DAF» та «SEDONN» та має сучасні євроконтейнери, що дає можливість покращити якість послуг, які надаються підприємством.
Враховуючи, що тариф на збір та вивіз побутових відходів у місті було встановлено ще у 2011 році, а з того часу вже декілька разів змінювався розмір мінімальної заробітної плати, ціни на паливно-мастильні матеріали (у попередньому розрахунку тарифу на вивіз ТПВ він приймався у розмірі 8 грн. за 1 літр, сьогодні вартість палива перевищує 17 грн. за 1 літр), вартість запасних частин збільшилась у 2,7 рази. Враховуючи ці зміни, підприємство вимушене було перерахувати фактичні витрати, які воно несе при наданні вищезазначеної послуги. Розрахунки були надані для перевірки в Державну інспекцію України з контролю за цінами, де були отримані товариством позитивні висновки від 03.06.2014 року №18 щодо економічного обгрунтування собівартості тарифу. Тарифи на послуги зі збору та вивезення твердих побутових відходів у місті за розрахунками підприємства становлять:

  • бюджетні установи, без використання євроконтейнерів — 28,29 гривень за 1м3 ТПВ,

  • бюджетні установи, які використовують євроконтейнери, — 30,74 гривень за 1м3 ТПВ,

  • інші споживачі, без використання євроконтейнерів — 37,89 гривень за 1м3 ТПВ,

  • інші споживачі, які використовують євроконтейнери, — 41,17 гривень за 1м3 ТПВ,

  • мешканці міста , які проживають у багатоповерхових будинках, — 5,61 гривень з однієї людини,

  • мешканці міста, які мешкають у приватному секторі, — 5,43 гривень з однієї людини.


Для недопущення погіршення фінансового стану товариства міська рада на найближчому засіданні виконавчого комітету розглядатиме питання щодо введення в дію нових тарифів.
Звертаємо вашу увагу, що не важливо, де мешкає людина, чи то в багатоповерховому будинку, чи то в приватній оселі, приватне підприємство це чи фірма, завод чи фабрика — всім потрібно укласти угоду для користування даною послугою та недопускати погіршення екологічного стану міста.
Міська рада звертається до всіх мешканців міста бути небайдужими до праці тих людей, які роблять наше місто чистим та охайним. Кожен мешканець міста має усвідомлювати, що тільки разом ми зможемо навести порядок у нашому місті, тільки від нас самих залежить «візитівка» нашого міста та забезпечення соціально-естетичного комфорту проживання.
УЖКГЕ та КВ міської ради