«Міський голова відобразив лише позитивні сторони роботи, без жодної самокритики та недоліків»

Як засіб масової інформації, ми намагаємось висвітлювати проблемні питання, такі, що цікавлять читачів. Тому, в межах наявних можливостей та чинного законодавства, надаємо «майданчик» для висловлювання думок різних сторін. Нижче пропонуємо вашій увазі відкритий лист пенсіонера Володимира Федорова до міського голови Віктора Весельського за підсумками звіту міського голови.
Нагадуємо, що редакція газети «Звягель» завжди відкрита для своїх читачів та передплатників і готова вислухати та почути всіх небайдужих.

16 листопада жителі міста мали можливість заслухати звіт міського голови Весельського В.Л., який відобразив лише позитивні сторони роботи звітуючого і жодної самокритики та недоліків у роботі.
Однак найцікавіше було, коли настав час почути відповіді міського голови на запитання, поставлені присутніми в залі.
Практично на всі (біля 10 запитань) міський голова не дав конкретної, чіткої відповіді, чим викликав незадоволення авторів запитань. Відповіді були переважно не по суті змісту запитань і займали багато часу.
Такий порядок надання відповідей призвів до того, що час на запитання-відповіді (40 хв.) було дуже швидко вичерпано, що не дало можливості задати нові запитання.
Крім того, бажаючі задати запитання, почувши, як на них відповідають, вирішили їх не задавати. У числі таких був і я. Хоча до міського голови в мене є низка запитань, які цікавлять і багатьох мешканців міста.
Тому я змушений деякі з них задати міському голові через газету та почути від нього конкретні відповіді на сторінках цієї ж газети.
У місті функціонують декілька комунальних підприємств міської ради. Діяльність окремих із них потребує постійного і посиленого контролю з боку міської влади, особливо з боку міського голови та його заступника Шалухіна В.А. Це, в першу чергу, стосується діяльності КП «ВУВКГ» (Водоканалу)!
Користуючись відсутністю належного контролю з боку вищевказаних осіб, начальник Водоканалу ігнорує виконання не тільки звернень громадян, а й рішень міської ради.
Третій рік жителі багатоповерхових будинків біля площі Лесі Українки звертаються до керівників міста і Водоканалу з питання забезпечення нормального тиску води у водомережах. Нарешті рішенням міськради ще в грудні 2016 року з місцевого бюджету виділено 400 тис. грн. на встановлення підвищувальної насосної станції на площі Лесі Українки, 3.
Але до цього часу, з вини начальника Водоканалу та працівників виконкому, навіть не виготовлено проектно-кошторисну документацію, а тому 343 тис. грн. з виділеної суми використано на інші потреби Водоканалу. У результаті жителі вказаних будинків третій рік потерпають через незадовільне забезпечення водою.
При цьому Водоканал має можливість встановити ПНС за рахунок коштів, надмірно отриманих від споживачів послуг у період із 1 травня 2015 року по 30 квітня 2017 року в частині тарифу на погашення кредиту МБРР. Дана частина тарифу становить більше 11,6 млн. грн. і не використана Водоканалом за призначенням.
Панове міський голово і начальник Водоканалу, коли буде встановлено ПНС на площі Лесі Українки, 3?
Ще 22.03.2017 року НКРЕКП своєю постановою №307 надала можливість регулювати та встановлювати тарифи на водопостачання та водовідведення місцевим органам самоврядування. Але чому, з невідомих нам причин, міськвиконком не скористався наданою можливістю і не встановив тариф на воду в 2017 році? Мабуть, для того, щоб уникнути неприємних запитань та ухилитися від відповідальності у випадку необгрунтованості тарифу, зіславшись на НКРЕКП. У результаті питання встановлення нового тарифу в розмірі 24,33 грн. було передано на розгляд НКРЕКП, яка постановою від 26.04.2017 року №551 і встановила його, збільшивши діючий тариф 19,34 грн., який без врахування коштів на погашення кредиту дорівнював 15,80 грн., більше, ніж в 1,5 рази. Із 2018 р. заплановано збільшити тариф до 27,42 грн.
Чому, незважаючи на те, що використання кредиту МБРР передбачало зменшення енергозатрат, з кожним новим встановленням тарифу в 2016 і 2017 роках витрати електроенергії в фізичних одиницях (кВт/год.) в розрахунку на 1 куб. м водовідведення різко зростають? У тарифи закладається середній рівень зарплати працівників Водоканалу, який значно вищий фактичного в період дії таких тарифів?
Чому до цього часу відсутня будь-яка реакція міської влади на мою статтю в газеті «Звягель» за 24 березня 2017 року про діяльність Водоканалу з питань тарифної політики, використання та погашення кредиту МБРР? Проте на неї вже відреагували правоохоронні органи.
Чому перші владні особи міста роблять вигляд, що не знали про те, що на полігон в урочищі Ржатківка завозиться львівське сміття?
Контролювати та вирішувати вищевказані питання є кому. У даний час у міського голови є 5 заступників, а це більше, ніж в інших, значно більших, містах області. Наприклад, у м.Коростень і м.Житомир — по 3 заступники міського голови, в м.Бердичів — 4. Загальний штат працівників управлінь та відділів міськради за період із листопада 2015 року збільшено в 1,5 рази, регулярно і значно зростала їх оплата праці. Звідси виникає питання: в яку суму міській громаді обходиться утримання такої кількості працівників у той час, коли на зарплату міським медикам не вистачає коштів?
Чому у звіті міського голови не показано фонд оплати праці працівників міськради, рівень середньої, найнижчої і найвищої їх зарплати, а на їх фоні не відображено рівень зарплат медпрацівників та вчителів?
В.ФЕДОРОВ, пенсіонер