У «Морському» планують збудувати парковку, щоб розвантажити вулицю Гоголя

У «Морському» планують збудувати парковку, щоб розвантажити вулицю Гоголя

Вулицю Гоголя зробили придатною для проїзду автотранспорту лише у 2007 році, коли Новоград-Волинський отримав субвенцію з держбюджету на капітальне будівництво з нагоди ювілейної літописної згадки про місто. Одним із реалізованих тоді проєктів стало асфальтування вулиці Гоголя. Було створено альтернативний варіант шляху з центру в західному напрямку міста, зокрема, в мікрорайон «Морське» та на залізничний вокзал.

Занедбана роками промзона на територіях заводу сільгоспмашин поступово ожила, завдяки новим підприємствам. Розвинулася й житлова забудова. Нині вулиця Гоголя — серед тих, де найбільш інтенсивний рух, і водії скаржаться вже не на погану якість асфальту (як не дивно, але покладений у 2007 році асфальт досі гарно зберігся, за винятком ділянок, де потім прокладали комунікації), а на регулярно виникаючі «корки». Особливо — на перехресті Гоголя з вулицями Ніколаєва й Ушакова.

Конфігурація перехрестя сама по собі складна, хоча рух і регулюється світлофором. А тут ще й додають проблем десятки припаркованих автомобілів. Окремі нарікання спричиняють великогабаритні фури, що прибувають на меблеву фабрику «GARANT». В очікуванні прийому на територію підприємства вони стоять на проїжджій частині, практично перекриваючи одну зі смуг для руху.

Днями цю проблему активно обговорювали у Фейсбуці. Водії скаржилися, що через припарковані фури їм доводиться їхати «лоб у лоб» по зустрічній смузі. Пішоходи нарікали на заставлений автомобілями тротуар… Словом, ситуація потребує радикальних заходів, одним із яких може стати облаштування парковки. Тим більше, що вільні території поруч є.

«Підприємство 17 років займається виробництвом меблів, — коментують події на меблевій фабриці «GARANT». — Упродовж цього часу систематично виникають проблемні питання, оскільки промзона знаходиться неподалік від житлової забудови. Тому ми докладаємо максимум зусиль, щоб покращити комфорт цього мікрорайону, облаштувати прилеглу територію. Активно співпрацюємо з міською радою, сусіднім ОСББ, дев’ятою школою (де закладено паркову зону) та іншими підприємцями, що працюють поруч. Ми створюємо зони відпочинку, спортивні майданчики, стоянки для автомобілів, ремонтуємо тротуари.

З осені минулого року тривають перемовини з ОСББ щодо розміщення додаткової стоянки для автомобілів, щоб розвантажити проїжджу частину вулиці Гоголя.

Попри те, що підприємство щороку до міського бюджету сплачує 4 млн грн податків, ми не розраховуємо на кошти з міського бюджету для покращення благоустрою цього мікрорайону та вирішення його поточних проблем. Але готові в подальшому до співпраці як із міською радою, так і з іншими підприємцями та небайдужими мешканцями, які разом із нами розвиватимуть місто», — відповіли на фабриці «GARANT» на звернення «Звягеля».

Уже розроблено ескізний проєкт майбутньої парковки. Остаточне місце розташування буде погоджено з ОСББ та органами місцевого самоврядування. Як додають у «GARANT», після того, як будуть врегульовані всі дозвільні питання в міській раді, на будівництво їм потрібно три місяці.

Окреме питання — про стан тротуарів по вулиці Гоголя. У початковому варіанті (ще в 2007 році) вони були вимощені з відсіву (хтозна, чому тоді саме на цьому вирішили зекономити). За 15 років експлуатації відсів змішався з багнюкою і тепер за несприятливої погоди тротуар перетворюється на непрохідний (крім тих місць, які підприємці поряд зі своїми офісами вимостили бруківкою).

Означені вище проблеми прокоментував «Звягелю» начальник управління ЖКГ міської ради Олег Годун.

«У цьому мікрорайоні інтенсивний рух. Поруч розташована школа. Тому там має бути організований безпечний проїзд транспорту й рух пішоходів. Будемо вирішувати питання благоустрою тротуару, але багато залежатиме від депутатів міської ради — чи виділять кошти. Водночас і підприємство повинно працювати над логістикою, щоб транспорт, який до них прибуває, не створював затори», — зазначив начальник комунального управління.

Олег БРЮХАНОВ