Водоканал: «Без належної оплати наше підприємство не зможе ефективно працювати»

Водоканал: «Без належної оплати наше підприємство не зможе ефективно працювати»

Новоград-волинський водоканал закликає споживачів розрахуватися за спожиті послуги. У зверненні, опублікованому на офіційній сторінці підприємства у Фейсбуці, наголошують, що Водоканал, попри складну ситуацію й небезпеку, продовжує працювати в штатному режимі й забезпечує абонентів централізованим водопостачанням та водовідведенням.

Проте рівень оплати наразі — дуже низький, що ставить під загрозу подальшу безперебійну роботу підприємства.

«Слава Україні!

Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб кожен працівник на своєму місці був продуктивний.

Ми на постійній основі забезпечуємо технологічні процеси подачі питної води для міста, водовідведення та очищення стічної води, попри велику небезпеку.

Ми розуміємо вкрай складну ситуацію в країні, однак без належної оплати наше підприємство не зможе ефективно працювати.

Зараз маємо вкрай низький рівень оплати за спожиті послуги, і це стосується як населення, так і підприємств.

Саме тому закликаємо наших споживачів оплатити платіжки та допомогти підприємству в забезпеченні базової життєвої потреби містян — потреби у централізованому водопостачанні та водовідведенні.

На головній сторінці нашого сайту є сервіс миттєвої оплати рахунку за спожиті послуги — Приват24, перейшовши за посиланням:

https://vodokanal.04141.com.ua/page/onlajn-oplata.

Все буде Україна!» — йдеться в повідомленні Водоканалу.

Проте, судячи з коментарів до відповідного допису у Фейсбуці, містяни не надто співчувають тій ситуації, в якій працює водопостачальне підприємство. Ті, хто залишив коментарі, навіть в умовах війни докоряють Водоканалу та місцевим чиновникам за високі (довоєнні) тарифи та якість води (стиль коментарів максимально збережено):

«Хай начальники потрусять свої кишені й повернуть усе, що накрали, і тоді водоканал зможе ще довго працювати».

«За воду і такі послуги вам на 5 років наперед проплатили».

«Вода дуже поганої якості, а ціна зависока. Я вже достатньо багато вам віддала. Йдіть трошки нахрен».

«Рівень оплати = якість води!»

«Докладіть максимум зусиль для встановлення реальної вартості електроенергії. Яка вартість кіловата для Водоканалу? Пора продавцям електроенергії зменшити надприбутки під час війни».

Водночас частина містян пояснює свою нинішню неспроможність заплатити за послуги Водоканалу тимчасовою втратою роботи внаслідок війни і скрутним фінансовим станом:

«Це, звичайно, добре ,але чим, вибачте, заплатити: люди без роботи лишилися, входьте в положення до людей».

«Як можуть розрахуватися ті, хто виїхав з країни? Як можуть розрахуватися ті, хто залишився без роботи?»

«Всі мовчать, а Водоканал, як завжди. Іде війна: людям треба щось їсти, армії допомагають, багато людей виїхали… Ну, а Водоканал — як завжди: нічого святого».

…Кожну сторону й позицію можна зрозуміти. Але, як часто трапляється в житті, цінність і важливість звичайних буденних речей чи послуг можна по-справжньому оцінити, коли вони зникають. Так само може статися й із водопостачанням.

Наразі для всіх користувачів централізованого водопостачання і водовідведення дуже добре, що Водоканал тримається, намагається працювати без збоїв і постачає воду, перекачує й очищує стоки.

Лише уявіть, щоб зараз, у цій надзвичайно складній ситуації для країни й міста, до чималого переліку проблем, з яким зіткнулася кожна родина, додалася ще й потреба набирати воду з бюветів для усіх без винятку побутових потреб…

Тож, моя особисто думка така: треба нині подякувати Водоканалу за роботу, спробувати по можливості підтримати підприємство сплатою рахунків (адже там теж працюють наші громадяни, в яких — такі ж потреби, як і в кожного), а проблеми тарифоутворення і якості води (як і багато інших) будемо вирішувати після перемоги.

Олег БРЮХАНОВ