Капремонтів доріг не чекайте. Аварійні ділянки обіцяють латати

Капремонтів доріг не чекайте. Аварійні ділянки обіцяють латати

Роз’яснення щодо перспектив дорожніх ремонтів у цьому році днями оприлюднило управління житлово-комунального господарства та екології міської ради.

«Наразі діє постанова Кабінету Міністрів №590 від 9 червня 2021 року, яка обмежує фінансування капітальних видатків. Продовжити ремонти у повній мірі зможемо лише тоді, коли будуть внесені зміни в цю постанову Уряду, а казначейство зможе «проводити» кошти на такі роботи», — повідомляє управління.

«Війна віднесла на другий план наші звичні турботи. Багато з того, що планувалося робити в цьому році, відклали до кращих часів. Це стосується й капітального будівництва та капітальних ремонтів, у тому числі — й автошляхів. Нині пріоритет — оборона держави, туди спрямовуються основні видатки. Тому капітальне будівництво доріг, до якого ми вже звикли за останні роки, поки що призупинене», — йдеться в дописі.

Водночас аварійні ділянки автошляхів обіцяють обов’язково залатати, щоб забезпечити безпечний проїзд транспорту. Першочергово це будуть дороги з високою інтенсивністю руху.

Управління житлово-комунального господарства та екології міської ради сформувало пріоритетний перелік доріг та направило його для погодження з обласною військовою адміністрацією. Після відповідного погодження буде здійснено ремонтні роботи.

* * *


Начальник управління житлово-комунального господарства та екології міської ради Олег Годун також відповів на актуальні питання містян щодо особливостей ремонту доріг.

— Чому під час ямкового ремонту струменевим методом підрядники не прибирають із дорожнього полотна залишки дрібнорозмірного щебеню?

— У цьому випадку (ремонтні роботи, що днями відбулися) не було передбачено кошторисом. Тобто, не входило у вартість робіт. Є два варіанти: підрядник актує ці роботи, і це входить у вартість робіт, або ж ці роботи виконує комунальне підприємство разом із прибиранням вуличного змету. Другий варіант дешевший.

— Що з приводу вулиць, про які було заявлено як такі, що «не вистояли і гарантійного терміну»?

— Дякую за звернення! Ніщо не забуто! Буде перероблено в межах об’єму робіт, неякісно виконаних (відповідно до дефектних актів), разом з об’ємом необхідних робіт, що виник у результаті експлуатації дорожнього полотна.

— Хто перероблятиме неякісний минулорічний ремонт? Сподіваємось, не той, хто його робив у минулому році?

— Підрядник, що неякісно виконав.

* * *


Водночас у коментарях до повідомлення управління ЖКГ та екології міської ради містяни звернули увагу на хронічні проблеми, які супроводжують ремонти доріг у нашій громаді:

«Наче до війни все робилося на «відмінно». Якщо й було щось «капітальне», то тільки на папері».

«Якщо не помиляюся, то біля центру обслуговування клієнтів Житомиргазу (вул. Соборності) Водоканал проводив ремонтні роботи. Відносно рівний асфальт порізали на квадратики, покопалися там і закрили тими ж квадратиками. Хто ремонтуватиме нормально той асфальт? Бо виглядає просто жахливо…»

«А коли залатають ями і люк по вулиці Гагаріна?»

«Ви робіть, поки гарантійні терміни на дороги діють. Бо все місто знає, як ця «схема» працює — потім знову кошти спишуть і кінець».

Олег БРЮХАНОВ