Стаціонарні телефони на «двійку» можуть не працювати ще півроку

«Згідно із наявною обліковою інформацією ПАТ «Укртелеком», телефони в абонентів, жителів Новограда-Волинського, у яких протягом тривалого часу відсутній телефонний зв’язок (номери, що розпочинаються з «2»), не працюють через викрадення станційного обладнання зловмисниками.
Враховуючи необхідність проведення значного обсягу відновлювальних робіт, наразі, на жаль, відсутня можливість точно визначити перспективу вирішення питання відновлення і надання послуг фіксованого телефонного зв’язку. Відновлення роботи телефонів орієнтовно планується протягом першого півріччя поточного року.
При цьому відключення телефонів може бути проведене лише за зверненнями споживачів.
У разі виникнення нарікань на якість телефонного зв’язку, для своєчасного усунення можливих пошкоджень абоненту необхідно звертатися до Довідково-інформаційного контакт-центру за телефонами: 0-800-506-508, 0-800-506-800 (безкоштовно в межах України з номерів українських операторів).
Приносимо вибачення за неможливість отримання послуг фіксованого телефонного зв’язку. Сподіваємося на розуміння», — повідомляє керівник групи розгляду звернень споживачів ПАТ «Укртелеком» І.В.Гайдук.
ПАТ «Укртелеком» (далі — Товариство) у своїй діяльності керується вимогами Закону України «Про телекомунікації» (далі — Закон), Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 р. №295 (далі — Правила), іншими документами у сфері телекомунікацій.
Зазначаємо, що Товариство надає та вживає заходи за кожною окремою заявкою. Реєстрація заявок існуючих абонентів щодо відсутності надання телекомунікаційних послуг, облік таких заявок та контроль за термінами усунення пошкоджень здійснюється за допомогою відповідної автоматизованої системи, згідно з вимогами чинного законодавства. Так, заявки стосовно відсутності телекомунікаційних послуг від споживачів приймаються за телефонами: 0-800-506-508, 0-800-506-800.
Ст.40 Закону та п.40 Правил чітко регламентують зобов’язання та майнову відповідальність оператора телекомунікацій із приводу якості надання послуг.
Слід зазначити, що за наявності зафіксованих масових пошкоджень телекомунікаційної мережі або після реєстрації відповідних заявок абонентів, коригування нарахувань за час ненадання або неякісного надання послуг споживачам здійснюється автоматично. Тому, якщо споживач не подає до ПАТ «Укртелеком» своєчасну заявку щодо відсутності послуг або неналежне надання послуг, підстави для коригування нарахувань абонентної плати за особовим рахунком абонента відсутні, тобто, у цьому випадку оператор, провайдер не несе перед споживачем відповідальність, у тому числі — майнову, відповідно до Закону та договору.
За матеріалами ПАТ «Укртелеком»