www.zvyagel.com.ua







Праздники Украины

free counters
Сайт СШ №7 г.Новограда-Волынского
Сайт Свято-Троицкого кафедрального собора г.Новограда-Волынского Яндекс.Метрика
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Украина онлайн


Як «Хюндаї» нам черги «нахюндачили»

19 Травня 2017 | Оприлюднив: | 183 просмотров
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 оценок, в среднем: 0,00 из 5)
Для того щоб оцінити запис, ви повинні бути зареєстрованим користувачем сайту.
Loading...

На головному залізничному переїзді на виїзді з міста (вул.Шевченка) часто можна побачити довгі черги з автомобілів перед зачиненим шлагбаумом. Після того, як через нашу залізничну станцію стали у буквальному сенсі літати швидкісні «Хюндаї», заходи безпеки посилилися — переїзд зачиняється частіше і на довше. Разом із тим почастішали скарги водіїв на те, що у черзі доводиться стояти по 20-30 хвилин, часто — коригувати свій графік, аби не гаяти час на очікування потягу. Нерідко в автомобільній колії доводиться бачити ще й карети «швидкої»: а якщо по той бік переїзду у цей момент хтось помирає від серцевого нападу чи важких травм у ДТП? Тоді що?
Це питання у місті обговорюють давно. Свого часу будівництво автомобільного мосту над залізничною колією було закладено у стратегічний план розвитку Новограда-Волинського. Принаймні, так роблять у містах, де є інтенсивний залізничний рух. Чи є у нас напрацювання у цьому напрямку, чи слід сподіватися водіям та бригадам «швидкої» на зміни у графіку зупинки руху на місцевих переїздах (на вулиці Ільїна, до речі, проїзд взагалі закривається з 19:30 до ранку), — на прохання наших читачів, за коментарями «Звягель» звернувся до компетентних осіб.
— Працюємо відповідно до графіка руху потягів, — прокоментував ситуацію начальник залізничної станції Дмитро Романчук. — Відповідно до нього, переїзд на Шевченка закривається за 15 хвилин до прибуття залізничного транспорту. Якщо багато машин рухається у цей час, то може бути трохи пізніше. Якщо ж передбачені маневрові роботи, то черговий на переїзді контактує з черговим по станції — вони можуть відкрити шлагбаум, щоб пропустити автомобілі, а потім знову закривають. Будівництво автомобільного мосту планувалося, але жодних зрушень до цього часу немає.
Щодо бригад екстрених служб, то значно частіше, аніж рятувальники МНС, з очікуванням на переїзді змушені стикатися медики. Якщо графік руху дозволяє, то залізничники йдуть назустріч і пропускають. Втім, від форс-мажору при цьому ніхто не застрахований: пару років тому на Київщині стався трагічний випадок, коли бригаді «швидкої» дозволили екстрено перетнути колію, і вона опинилися під колесами швидкісного потяга, внаслідок чого загинули і медичний персонал, і пацієнт.
— Це питання давно назріло, і його потрібно вирішувати, — пояснив свою позицію начальник станції «швидкої» Михайло Корчомний. — Так, у нас бувають затримки на переїзді, а коли бригада потім приїжджає на виклик, то люди незадоволені. Слава Богу, трагічних випадків нашого запізнення не було, але гарантій, що так буде завжди, — ніхто не дасть.
Транспортними питаннями у владі опікується перший заступник міського голови Сергій Колотов. Справедливості заради зауважимо, що у цій темі він розбирається фахово, що називається, «зуби з’їв». Натомість незадоволення водіїв щодо очікування на переїзді не розуміє, адже йдеться про заходи безпеки. Тим паче, що за активної участі Сергія Юрійовича у цьому питанні свого часу відбулися зміни на краще:
— Раніше переїзд закривали на 40 хвилин. Я особисто приїздив, дивився на цей бардак, звертався до керівництва залізниці. Проблему вдалося вирішити — нині рух припиняється за 10 хвилин до проходження потяга — це вимоги чинного законодавства. Якщо ж і цього часу для декого забагато, то нема, як кажуть, кордонів досконалості, але треба адекватно реагувати. Насправді проблемою вважаю інше — закриття руху на ніч на переїзді по вулиці Ільїна. Звертався до заступника міністра транспорту, але досі це питання не вирішене — позиція дирекції Житомирської дистанції колії полягає в економії робочої сили, а відтак — зарплатні. Я переконаний, що рух має здійснюватися тут цілодобово і продовжу це вирішувати.
Щодо будівництва альтернативного варіанту руху — автомобільного мосту, то у міської влади у найближчій перспективі на це планів немає жодних. Мовляв, місто на такий проект не спроможне фінансово, а в Укрзалізниці «скоро не буде за що купувати електровози і тепловози, щоб тягати состави», — зауважив Сергій Колотов.

Юлія КЛИМЧУК
Фото Юлії КЛИМЧУК

Вы должны войти что бы писать комментарии.

Позначки:, , , ,