Щоб не створювати черги, «Житомиргаз» закликає споживачів передавати покази лічильників через Інтернет

У №52 (208) від 25 грудня 2015 року, в матеріалі «Який відсоток свого життя людина проводить у чергах?», газета «Звягель», на звернення читачів, порушувала проблему якості обслуговування абонентів у місцевому газовому господарстві. Нагадаємо, що споживачі нарікали на незрозумілі для них борги в отриманих платіжках та довжелезні черги в офісі газового господарства, які виникали, коли абоненти масово намагалися з’ясувати походження цих боргів, чи просто переоформити документи.
Тоді, на звернення газети «Звягель» до місцевого офісу газового господарства, ми отримали відповідь, що будь-які роз’яснення з озвучених нами питань можуть надати лише в житомирському офісі регіональної газової компанії «Житомиргаз». Ми надіслали лист-запит і цими днями отримали відповідь:

«На Ваш запит від 05.01.2016 року щодо поліпшення якості обслуговування повідомляємо, що у грудні із розрахунком за листопад 2015 року жителі Житомирської області, в тому числі жителі Новоград-Волинського району, отримали нові рахунки за газ від ТОВ «Житомиргаз Збут». Одночасно з квитанціями кожен споживач отримав пам’ятку з детальним поясненням рахунку та послідовністю дій для споживачів.
Зокрема, у пам’ятці йдеться про те, що обсяг спожитого споживачем природного газу та розмір плати за нього розраховується кожен місяць (за період з 1 числа минулого місяця до 1 числа поточного місяця). Для точного розрахунку обсягу спожитого природного газу споживачу необхідно зафіксувати покази лічильника на 1 число місяця та передати їх до ПАТ «Житомиргаз» впродовж наступних 5 днів. У випадку відсутності фактичних показів лічильника, обсяги спожитого природного газу розраховує газорозподільне підприємство.
Найшвидший спосіб передати фактичні показання лічильника — з допомогою безкоштовного веб-сервісу «Особистий кабінет» на сайті zt.104.ua. Реєстрація в «Особистому кабінеті» займає всього декілька хвилин і в той же час позбавляє необхідності щомісячних візитів до газового господарства і трати часу у чергах. Це дає споживачеві можливість щомісяця вчасно вносити покази лічильника і платити за газ, не виходячи з дому.
Новим сервісом «Особистий кабінет» протягом місяця його функціонування на сайті zt.104.ua скористалися вже близько 5 тис. споживачів Житомирської області.
Також передати покази лічильника споживачі можуть через контакт-центр для споживачів газу за телефонами: (0412) 55-80-04, 55-94-04 або на електронну адресу: сontact@zt.104.uа. З початком опалювального сезону вчетверо зросла кількість звернень від клієнтів до ПАТ «Житомиргаз». Протягом місяця фахівці контакт-центру надають до 16 тис. консультацій по телефону та понад 1 тис. — електронною поштою.
Якщо споживач з якихось причин не встиг передати фактичні покази, то їх із датою зняття необхідно вказати у відривному талоні рахунку. Вказані у відривному талоні рахунку фактичні покази лічильника потрапляють в автоматизовану програму обліку. Виходячи із фактичних показів лічильника, автоматично проводиться перерахунок споживання та заборгованості. Результати проведеного перерахунку будуть враховані при формуванні рахунку у наступному місяці.
Якщо споживач не отримав рахунку від газопостачального підприємства до 15 числа наступного місяця, то споживач може самостійно зняти покази лічильника, розрахувати обсяг і вартість спожитого природного газу і сплатити за нього в будь-який зручний спосіб, не пізніше 25 числа наступного місяця.
Л.ПРОДОУС, в.о. заступника голови з постачання і обліку газу»
Підготував Олег БРЮХАНОВ