ДРУГОГО ТЕНДЕРА НЕ БУДЕ

На публікації в газеті «Звягель-Інформ» №29
(782) від 18 липня 2008 року.
та №30 (783) від 25 липня 2008 року.
від директора ПП МФ «АНТ — Дереволад»
М.О.Кузнець

Шановні зневірені мешканці будинку №24 по вул.Червоноармійська та лідери об'єднання «Український блок» В.І.Остапчук та І.І.Пилипчук.
Рівно рік назад ніхто із Вас навіть не міг уявити, що Ви перестанете брати воду в колонці, носити її в квартиру, митися в тазах та відрах, і після цих процедур виносити все це в вигрібну яму.20 серпня 2007 р. я по особистих справах знаходився в управлінні ЖКГ Житомирської ОДА. Пройшовши по коридору, я побачив дошку оголошень, на якій великими буквами було написано: «Тендерні закупівлі», де було близько 50 оголошень про торги на виконання будівельних робіт по всій області. Серед них я прочитав, що 23 серпня проводиться тендер на закупівлю робіт з реконструкції будинку №24 по вул.Червоноармійська в м.Новоград-Волинський. Я відзразу зайшов до тендерного комітету і запитав, чи отримав хто тендерну документацію по даному об'єкту. Відповідь була — ні. «Чому?» — запитав я. А тому, щоб взяти участь у тендері та отримати тендерну документацію, згідно із законом України 2007 р., потрібно за це сплатити 1 відсоток вартості в консалтингове агенство, в даному випадку — це 37 000,00 грн., і немає бажаючих сплачувати такі суми, коли ще не впевнений — виграєш ти тендер чи ні, і чи будуть передбачені кошти по даному проекту. Крім того, щоб тендер відбувся, ще потрібно два учасники, порука банку, а також переможець повинен сплатити 3 відсотки від суми тендеру, але не більше 120 000,00 грн.
Я отримав всі рахунки для сплати. Добре, що в той час підприємство працювало в місті по програмі святкування 750 річчя міста, і у нас на рахунку були потрібні кошти. Але це ще не все. Потрібно було за одну добу підготувати кошториси на даний об'єкт і знайти ще двох учасників. Тут я хочу подякувати М.І.Солов’ю та В.К.Олейнику, які цілодобово сиділи за комп'ютером і в 6 та 7 годин ранку вони видали мені необхідні документи, які було необхідно до 9 год., здати в тендерний комітет, щоб їх зареєструвати. З цими документами я поїхав у Житомир, щоб все вчасно зробити і тендер відбувся.
5 вересня 2007 р. між ПП МФ «АНТ — Дереволад» та Головним управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження Житомирської облдержадміністрації укладений договір на виконання робіт по даному будинку.
Ви всі, мабуть, знаєте, щоб розпочати будь-які роботи, необхідно закупити будівельні матеріали, а на матеріали потрібно кошти. Але щоб почати фінансування даного будинку в державне казначейство потрібно подати об'яву про результати торгів, опубліковану в журналі тендерної палати «Про державні закупівлі». Таке оголошення вийшла тільки в другій половині жовтня. А роботи я розпочав у вересні і знову за свої кошти.
Шановна громадо! При розподілі коштів по даній програмі на першу чергу робіт по даному будинку в 2007 р. було передбачено фінансування в сумі 1740 000,00 (один мільйон сімсот сорок тис. грн. 00 коп.) За дані кошти повинні були зроблені наступні роботи:

  1. Внутрішньобудинкові мережі холодного водопостачання та каналізації;

  2. Зовнішньобудинкові мережі водовідведення;

  3. Будівництво КНС на наподного колектора.

  4. Заміна вікон.


Ні про які унітази, ванни, гарячу воду, а тим більше, обкладення стін кахелем, мови не було, і виконувати ці роботи мені заборонили у всіх інстанціях. Всі ці роботи повинні виконати самі мешканці квартир за свої кошти. Це повинна бути їх частка вкладу в державну програму енергозбереження.
Але, попрацювавши з Вами більше двох місяців, я зрозумів, що якби в Вас була можливість це зробити — Ви б уже давно проживали у нових будинках і не носили б воду на поверхи.
Адже більше дев'яноста відсотків мешканців даного будинку це військові пенсіонери та ветерани, і я випросив дозволу у замовника внести зміни до проекту, а саме включити в першу чергу робіт: встановлення ванн, унітазів, водонагрівачів, обкладання санвузлів кахелем. Решту коштів направити на встановлення вікон (скільки вистачить). Решту вікон та дверей встановити в 2008 р. з початком фінансування даного будинку.
Дорогі громодяни! Ви також знаєте, що в вашому будинку 24 квартири, а проживає 31 сім’я, і йдучи вам на зустріч, я довів замовнику, що потрібно запроектувати та встановити не 24 санвузла, а 31, для кожної сім’ї, і ці роботи теж виконані. За виконані роботи, згідно з актом звірки між ПП МФ «АНТ — Дереволад» та головним управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження Житомирської облдержадміністрації, заборгованість складає 90 282,00 грн., а також 94 980,00 грн. за проектно — кошторисну документацію, які підприємство сплатило власними коштами проектному підприємству «Житомиррембуд».
Шановні громадяни, оскільки, можливо, грошей по даному об’єкту в 2008 р. не буде, прийнято рішення Замовником передати даний будинок місту, як незавершене будівництво. Але так як КНС і вода була підключена по тимчасовій схемі, і щоб надалі не було відключення води та КНС необхідно виконати ряд робіт, які ми вже розпочали, їх вартість становить близько 20 000,00 грн. і також за свої кошти.
Шановні лідери об’єднання « Український блок» В.І.Остапчук та І.І.Пилипчук., якщо ви хочете допомогти мешканцям даного будинку — оплатіть хоча б 10 відсотків вартості робіт, які потрібно виконати негайно. Отоді я впевнений, що всі без винятку мешканці даного будинку стануть членами Вашої політичної сили.
Здоров’я всім Вам та Вашим родинам, а також, коли Ви будете читати цю статтю, в своїх думках побажайте і мені здоров’я, щоб я зберіг підприємство «АНТ-Дереволад», і воно, в свою чергу, закінчило реконструкцію вашого будинку.
Знайте тільки одне, що другого тендера й іншого Генпідрядника по вашому будинку не буде ніколи.
З повагою до всіх
М.КУЗНЕЦЬ, директор ПП МФ «АНТ-Дереволад»