БЛИСКАЄ І ГРИМИТЬ — ТЕЛЕФОН МОВЧИТЬ…

Лише за тиждень, із 25 по 31 липня, до місцевого Центру електрозв’язку №3 Житомирської філії ВАТ «Укртелеком» надійшло 777 скарг-звернень на непрацюючі стаціонарні телефони. На початку серпня динаміка поломок пішла на спад, однак декілька сотень новоград-волинців та жителів району все ще чекають, коли їм налагодять зв’язок.
Масові пошкодження ліній зв’язку у більшості випадків виникали внаслідок негоди. Потужні електричні розряди в атмосфері виводили з ладу цілі підстанції, подекуди після грози дроти не просто були перебиті — їх не можна було навіть знайти. Наче «випарувалися»… «Такої сили розрядів, як у цьому році, ще не було. Прошивають увесь захист і йдуть прямо в кабель», — коментують зв’язківці.
Хоча в Центрі електрозв’язку й зізнаються, що ситуація дуже складна, закликають населення не нагнітати ситуацію. «Всі заяви про непрацюючі телефони зафіксовані», — запевнив заступник начальника з питань технічної експлуатації Олександр Атаманенко.
— Монтер не може полагодити за день більше, аніж він здатний. Буває, що на одну заяву вистачить декілька хвилин, а іноді й кількох годин замало, — пояснював причини затримок із усуненням неполадок Олександр Атаманенко, — У дирекції знають про наші проблеми. Тому цими днями до нас присилають додаткову бригаду монтерів із Житомира. Це — ще сім чоловік.
Ще один доволі важливий аспект, що турбує абонентів, у яких нині не працюють телефони: чи буде проведено перерахунок за той час, коли не було зв’язку? В «Укртелекомі» заспокоюють: перерахунки будуть. Але тільки за ті дні, що минули від подання відповідної заяви. Іншими словами, якщо людина не помітила, що телефон не працює і не зверталася із заявою про ремонт, на компенсацію розраховувати не варто.
Тому не зайвим буде нагадати алгоритм подання заяви. Її, радять в «Укртелекомі», краще робити не в письмовій формі, а за телефоном 1508. Тоді ваше звернення напряму потрапляє у базу даних і стає в чергу, а перерахунок проводитиметься автоматично.
Тож, зателефонувавши 1508, ви почуєте голос оператора, який запропонує вам набрати номер пошкодженого телефону. Далі слід набирати так: 41 (це код зони) і безпосередньо п’ятизначний номер (приміром, 5 47 26).
— Останніми днями ми не спостерігаємо росту кількості заяв. Сподіваюся, що до кінця тижня ситуацію вирівняємо й вийдемо на поточний режим роботи, — висловив впевненість Олександр Атаманенко.
Олег БРЮХАНОВ