До відома споживачів! Шановний керівнику!

Житомирська дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» доводить до відома порядок доставки поштових відправлень та періодичних друкованих видань на адресу юридичних осіб.
Відповідно до Закону України «Про поштовий зв’язок» та Правил надання послуг поштового зв’язку (далі Правила), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. Порядок доставки поштових відправлень, поштових переказів, повідомлень про вручення поштових відправлень, поштових переказів, періодичних друкованих видань юридичним особам визначається на підставі договору, що укладається юридичною особою з оператором поштового зв’язку за місцем обслуговування.
Крім цього, Правилами визначено, що поштові відправлення, адресовані юридичним особам, можуть доставлятися з використанням абонентських поштових скриньок, що встановлюються на перших поверхах приміщень чи інших доступних для цього місцях або у канцелярії, експедиції тощо, розміщених на перших поверхах приміщень, чи видаватися в приміщеннях об’єкта поштового зв’язку представникам юридичних осіб, уповноваженим на одержання пошти.
На підставі вищевикладеного, для отримання письмової кореспонденції вам необхідно укласти договір, в якому буде обумовлено порядок доставки поштових відправлень та періодичних друкованих видань на вашу адресу.
У разі, якщо ваше підприємство знаходиться не на першому поверсі приміщення, вам необхідно встановити поштову скриньку на першому поверсі у зручному для вас та доступному для листоноші місці.
У разі відсутності або несправності абонентської поштової скриньки, невиконання вимог щодо її встановлення, відсутності договору який визначає порядок доставки пошти, відповідно до вимог чинного законодавства України, «Укрпошта» не несе відповідальності щодо доставки поштових відправлень та періодичних друкованих видань.
При виникненні питань вам необхідно звернутися у найближче відділення поштового зв’язку.
Адміністрація Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта»