Порядок прийому усних та електронних звернень

Із 28 жовтня набрали чинності зміни, внесені до Закону України «Про звернення громадян». Зокрема, цими змінами передбачено право громадян звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від форми власності, об’єднань громадян або посадових осіб, до повноважень яких належить вирішення відповідних питань з усними зверненнями на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії».
Крім цього, змінами передбачено, що письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені, відповідно до законодавства.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.
З метою реалізації вищевказаних норм Закону, в Новоград-Волинській міжрайонній прокуратурі створено електронну пошту для отримання електронних звернень: zvern_novograd@i.ua, а також визначено контактний номер телефону: (04141) 5-23-90 для отримання усних звернень.
Новоград-Волинська міжрайонна прокуратура