Аквапарки, зоопарки, кінотеатри:  на фабриці «Леся» зміцнюють корпоративний дух

Аквапарки, зоопарки, кінотеатри: на фабриці «Леся» зміцнюють корпоративний дух

На пальцях однієї руки можна в місті перерахувати фірми, яким навіть війна не заважає дбати про корпоративний дух. Звісно, це в тих компаніях, де керівництво розуміє, щоб без єдності команди, у важкі часи — особливо, ніхто не досягає значних успіхів у бізнесі. Від цього залежить і патріотизм команди, і розвиток, і результат роботи, і моральна стійкість, надзвичайно зараз необхідна усім українцям.




\"Аквапарки,

Суперова корпоративна традиція — турбуватися не лише про колектив, а й про його сім’ї. Із цим на швейній фабриці «Леся» все ок, адже керівництво компанії про дозвілля дітей піклується досить часто, організовуючи цікаві поїздки в інші міста з розважальною метою.

Таким чином діти працівників уже відвідували зоопарки в Рівному та Києві, а з нагоди Дня захисту дітей «Леся» організувала дитяче дозвілля вдома, у Звягелі.

\"Аквапарки,

Найменші діти (до 10 років) побували в ігровому центрі «Потішастик», взявши участь у конкурсах та розвагах. Старші сходили на нові сеанси в місцевий кінотеатр, посмакували попкорном і зробили фотосесію. Для того, аби стати учасниками цих заходів, батьки попередньо мали зареєструватися в чаті компанії. Таким чином понад сотню дітей працівників «Лесі» з міста та району отримали чудову можливість відсвяткувати свій день.

 

Не лише з нагоди святкових дат на фабриці згадують про дозвілля дітей. На початку квітня, наприклад, на підприємстві відбувався конкурс малюнків для захисників Збройних Сил України. Згодом керівництво компанії, передаючи допомогу для українських воїнів, відправило на передову й дитячі малюнки. Усіх учасників заходу на «Лесі» нагородили солодощами та іграшками.

\"Аквапарки,

Також організовували конкурс дитячих виробів — разом створювали обереги для захисників України, а потім теж відправляли їх на фронт. Заохотили не лише подарунками за участь, а й поїздкою за рахунок підприємства в житомирський аквапарк.

З нагоди Дня матері на фабриці провели конкурс привітань: «Спасибі, матусю, за…». Діти монтували фото та відео звернення з піснями, чим неабияк розчулили і подарували хороший настрій винуватицям свята.

—Мої донька та син дуже задоволені усіма заходами, із задоволенням беруть участь у всіх конкурсах, — розповіла «Звягелю» працівниця фабричної їдальні Леся Крикун. — Бо вони знають, що на них завжди чекають заохочувальні призи. Жодного разу не було без подарунків! Цікаво, що конкурси проводять не з метою відзначити переможців, це стає приємним процесом абсолютно для усіх, бо заохочують кожного учасника.

Відтак за рахунок підприємства діти працівників їздили в інші міста, і це завжди стає цікаво та пізнавально для них. Під час подорожей сім’ї знайомляться між собою, спілкуються, збагачуються позитивними емоціями, надихаються враженнями. Відвідували «Макдональдс», були в аквапарку, зоопарках, ходили в кінотеатр. «Ці подорожі і заходи настільки емоційні, що аж хочеться плакати від радості», — кажуть діти.

Працівники дякують керівництву фабрики за відпочинок для їхньої малечі. Наголошують, що під час війни, коли емоційно усім дуже важко, а дітям — особливо, такі поїздки та заходи морально підтримують і не дають підстав падати духом.

\"Аквапарки,

Юлія КЛИМЧУК