ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС ТЕАТРАЛЬНИХ КОЛЕКТИВІВ

ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС ТЕАТРАЛЬНИХ КОЛЕКТИВІВ

Щороку, у переддень Міжнародного дня театру, учні та студенти різних навчальних закладів міста змагаються у своїй акторській майстерності за право бути кращим театральним колективом. У Новограді-Волинському фестиваль проводиться 11-й рік поспіль.
Цього разу участь у конкурсі взяли колективи Новоград-Волинського колегіуму, ЗОШ №9, Палацу шкільної молоді та ­ЗОШ №5. Організатором та ведучою конкурсу декілька років поспіль є Олена Тимощук.
До складу журі увійшли режисер молодіжного театру, начальник відділу культури та туризму міської ради Гамма Л.П., викладач дитячої музичної школи, режисер театрального гуртка Барановська Л.Ю. Головою журі обрано режисера народного аматорського театру МПК — Ольшевського В.В. Головні критерії, за якими оцінювалися конкурсанти, це: режисерська робота, акторська майстерність, сценографія, музичний супровід та культура костюма.
Першими на сцену вийшов шкільний театр «Аматор» — колегіум. Керівник гуртка — Оксана Андрійчук. Саме цей колектив у минулому році посів перше місце. Цього разу вони представили на огляд журі та глядачів уривок з твору Марка Кропивницького «Глитай або ж павук». Колектив ЗОШ №9 «Оберіг» (керівник Катерина Марціновська) показали уривок із комедії «Мина Мазайло» Миколи Куліша.
Цікавим та неординарним був виступ студії «Екос», яка діє при Палаці шкільної молоді. Юні дарування представили сучасну інсценізацію під назвою «Зробимо Звягель містом Європейського стандарту». Автор сценарію — керівник Лариса Мамаєнко. Шквал позитивних емоцій викликав виступ вихованців мистецького клубу «Сузір’я», під керівництвом Ольги Захарової. Талановитий викладач сама пише сценарії і індивідуально, для кожного учасника підбирає роль, яка влучно відображає характер актора. Цього разу вони представили казку на новий лад «Вовк і семеро козенят».
Після бурхливого обговорення журі присудило перше місце ­театру «Сузір’я», друге посів «Аматор», а третє — «Оберіг».
Відділ інформації та зв’язків із громадськістю міської ради