СПОСІБ «ДОСТУКАТИСЯ» ДО СВІДОМОСТІ ГОРОДЯН

СПОСІБ «ДОСТУКАТИСЯ» ДО СВІДОМОСТІ ГОРОДЯН

Соціальна реклама — річ корисна. Особливо — ненав’язлива, але разом із тим — сповнена глибокого змісту. Приміром, як та, що останнім часом почала з’являтися в центрі міста на «сіті-лайтах» — спеціальних рекламних стендах, що світяться в темну пору доби. Людина йде і мимоволі звертає увагу, розглядає зображення, читає, що там пишуть.
А пишуть про користь від здорового способу життя, агітують за чистоту довкілля, пропагують вічні цінності, такі як любов, здоров’я, злагода у сім’ї, закликають бути патріотом свого міста і країни.
А ось зовсім нещодавно із рекламних стендів громаді вирішили нагадати про основні з десяти Божих заповідей — не вбий, не кради, не заздри та інші. Причому, кожна заповідь супроводжується красномовною ілюстрацією та кількома реченнями філософського змісту.
Розміщенням соціальної реклами опікується міська влада. «Прагнемо, щоб рекламні носії несли позитив», — розповідає начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю міської ради Світлана Чачина. Між тим додає, що остання ідея щодо розміщення на рекламних стендах Законів Божих належить міському голові. Нібито, він таке бачив у інших містах.
А взагалі практику розміщення на вулицях міста соціальної реклами влада започаткувала ще в 2007-ому — в рік, коли Новоград святкував 750-річний ювілей. Починалося з того, що в такий спосіб громаді повідомляли програми загальноміських заходів, друкували привітання зі святами тощо.
Поступово тематика інформаційних стендів розширювалася. Зокрема, свого часу таким шляхом агітували пройти флюорографічне обстеження, попереджали про небезпеку туберкульозу і СНІДу, закликали включитися у програму роздільного збору сміття.
Згадані «сіті-лайти» та інші інформаційні стенди перебувають у приватній власності. Але за розміщення соціальної реклами приватники грошей не беруть, — запевняють у владі. Більше того, навіть виготовлення рекламних плакатів із некомерційною тематикою оплачується за спеціальними зниженими цінами. Під ці потреби міська влада передбачає як кошти з міського бюджету, так і розраховує на фінансову підтримку спонсорів.
Олег БРЮХАНОВ
Фото Віктора ТИМОЩУКА