«ДІАЛОГ — ЗАРАДИ РОЗВИТКУ»

— під таким гаслом з 11.04.2011 по 11.05.2011 року Житомирська дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» проводитиме акцію.
Її мета — підвищити якість послуг поштового зв'язку, покращити рівень обслуговування клієнтів, удосконалити роботу дирекції, а також збалансувати інтереси місцевої влади та пошти.
Центральним заходом акції стане широкомасштабне вивчення громадської думки про роботу Житомирської дирекції через анкетування споживачів, а також систематизація та аналіз отриманих від них пропозицій для визначення шляхів подальшого удосконалення роботи дирекції.
Упродовж місяця відбудуться «гарячі лінії» з керівництвом дирекції, центрів поштового зв'язку області, «Дні передплатника, під час яких громадськість буде проінформована про діяльність дирекції, її можливості, нові послуги, а також про заходи, що вживаються на місцях для поліпшення якості роботи пошти.
Контактний телефон — (0412) 41-11-24; начальник ЦПЗ №4 — 5-23-30.
Запрошуємо взяти участь в акції.
Відділ маркетингу та продажу послуг Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта»