У «Лесі» — новий власник і великі перспективи

У «Лесі» — новий власник і великі перспективи

Швейна фабрика «Леся» переживає новий період у своїй історії — власником підприємства стала німецька компанія «Ляйневебер». Вже 125 років її бренди відомі у світі, серед них — «Бракс» (у перекладі з латинської означає «брюки»). Увесь цей час фірмовий одяг не зраджує головним принципам: висока якість, надійність, стильність та зручність.
40 фабрик у п’ятнадцяти країнах, понад 8,5 мільйонів одиниць продукції — щороку потужності компанії збільшуються. З 2005-го триває її співпраця з новоград-волинською фабрикою «Леся». Ставши власником підприємства, інвестор взявся кардинально змінювати підхід до роботи — обіцяє європейські умови та оплату праці. 14-15 травня відбудуться перші співбесіди, а напередодні ми зустрілися з директором фабрики Тетяною КОНДРАТЮК (на фото).

— Тетяно Миколаївно, слоган вашої фабрики сьогодні «Приєднуйтесь до успішної команди». Як ваш колектив почувається на шляху до нових обріїв?
— Наш колектив сповнений бажанням покращити виробництво, йти вперед і розвиватися, а під досвідченим керівництвом нового власника — компанії «Ляйневебер» — у нас для цього є усі шанси. «Бракс» — наше нове кредо, адже відтепер ми є ексклюзивною фабрикою в Україні, яка шитиме вироби відомого бренду для усього світу. На фабриці вже діють дві нові лінії з виробництва чоловічих брюк. Раніше на «Лесі» шили 600 тисяч виробів, тепер планується збільшити цифру до 750 тисяч. І першим кроком стало збільшення вартості за пошив одиниці виробу. Вже сьогодні швачки в середньому отримують 2 тисячі 700 гривень. З початку року зарплата працівників загалом зросте на 17%, зокрема, з 1 травня — на 7%.
— «Леся» і раніше співпрацювала з цією німецькою компанією, тим не менше можна було почути скарги працівників на оплату праці, завеликі норми виробництва. Що зміниться у цьому напрямку?
— Партнери до нас довгий час приглядалися, оцінювали якість нашої роботи. Те, що саме «Леся» стала першою українською фабрикою, акції якої придбала відома німецька компанія з пошиття одягу, — це свідчення того, що наші працівники зарекомендували себе якнайкраще. Приємно, що саме соціальна відповідальність бізнеса є пріоритетною для компанії, представником якої ми тепер є — першим кроком стала перевірка умов та оплати роботи, соціального пакету, преміювання, стимулювання працівників.
Ми отримали рекомендації, а за підсумками аудиту вже у серпні маємо отримати сертифікат BSCI, який засвідчує приведення українсько-німецького підприємства до міжнародних норм. Відповідно до цих норм, ми більше не працюватимемо у вихідні дні, лояльнішими стануть графіки відвантаження готової продукції. Нам йдуть на зустріч, обіцяють сприяння, навчання. Розробляються нові системи індивідуального і бригадного преміювання, щоб працівники були зацікавлені якомога більше.
— Чи плануєте впроваджувати нові робочі місця?
— Так, пропонуємо понад сто нових робочих місць, тобто невдовзі на фабриці працюватиме близько 420 робітників. Тепер ми гарантуємо не лише безкоштовну доставку іногородніх працівників і повний соціальний пакет на підприємстві (їдальня, прийом гінеколога та стоматолога), а й працюємо над тим, щоб надалі винаймати житло для наших молодих спеціалістів. Продовжуємо оновлювати автоматизоване швейне обладнання, пропонуємо навчання для тих, хто не має досвіду. Також серед нововведень — щотижнева оплата праці. Бажаючі зможуть отримувати безвідсоткові позики. Плануємо зміцнити корпоративний дух і придбати нові автобуси не лише для перевезення працівників, а й щоб організовувати спільні екскурсії.
— Розкажіть, будь ласка, детальніше про співбесіду щодо працевлаштування.
— Нагадаю, вона відбудеться 14 і 15 травня. Участь у ній братиме провідний німецький спеціаліст компанії «Бракс» — Ангела Кастнінг, котра допомагатиме нам у роботі. Обов’язковий попередній запис, телефонуйте за номерами: (04141) 2-45-05, (093) 040-46-07.
— Уся ваша продукція йде на експорт, чи можна придбати фірмовий одяг компанії в Україні?
— Ми шиємо ексклюзивні брюки «Бракс», які наразі продаються лише за кордоном. Право на виготовлення продукції компанії має також відома фірма «Lagrand», тож ці вироби можна придбати у Москві та обласних центрах України, зокрема, у житомирському «Глобалі». Наші люди ці речі із задоволенням купують. Уся продукція виготовляється з високоякісної німецької, італійської та іспанської тканини, тож собівартість її недешева. Втім якість і авторитет цього варті. Недаремно девіз компанії «Бракс» — «Feel good», тобто «Почувайся добре»! Бо у одязі від «Браксу» добре, і партнери та працівники компанії мають завжди почуватися добре!
Розмовляла Юлія КЛИМЧУК
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА